تیم‌های سحر هلال احمر مازندران با استقرار در مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور به اقداماتی همچون حمایت روانی و آموزش ویژه مردم آسیب دیده از زلزله پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد، با استقرار تیم سحر استان مازندران در منطقه گیلانغرب سرپرست تیم و سرتیم جهت ارزیابی وارد مناطق زلزله زده در روستا‌های دهستان گلین و گور سفید شدند.

اعضای تیم‌های حمایت‌های روانی و اجتماعی در بلایا استان مازندران ضمن اجرای برنامه‌های متنوعی ویژه کودکان با برپایی ایستگاه نقاشی، ایستگاه هوش و خلاقیت، ایستگاه شعر و قصه و بازی و سرگرمی، اقدام به آموزش مهارت‌ها، توانمندسازی فردی و گروهی نونهالان آسیب دیده از زلزله اخیر غرب کشور کردند.

حمایت روانی تیم‌های سحر هلال احمرمازندران در مناطق زلزله زده کرمانشاه +تصاویر

براساس گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مازندران، تیم سحر اعزامی به مناطق آسیب دیده از زلزله، بر اساس نیاز مادران اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی شامل؛ برپایی ایستگاه مشاوره و تقویت شیوه فرزندپروری در شرایط بحرانی، کسب مهارت‌های زندگی، تقویت هوش معنوی و ایمانی والدین در ارتباط با فرزندان در شرایط سخت و بحرانی و ارائه آموزش مسائل بهداشتی و ایمنی در چادرهیا اسکان موقت به صورت کارگاهی و مشاوره چهره به چهره کردند.

حمایت روانی تیم‌های سحر هلال احمرمازندران در مناطق زلزله زده کرمانشاه +تصاویر

انتهای پیام/آ

مشاوران هلال احمر در مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.