پیری: فهرست بازیکنان ورودی و خروجی هفته آینده مشخص می شود

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: قرار است هفته آینده کادرفنی تیم، تشکیل جلسه دهد و درباره فهرست ورودی و خروجی تصمیم بگیرد.

یعقوب پیری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی استقلال خوزستان مقابل پیکان تهران بیان کرد: بازی حیاتی بود و خوشحالم که توانستیم مقابل پیکان به پیروزی برسیم. پس از آمدن مالک جدید، حمایت های زیادی از باشگاه صورت گرفت و خوشحالیم که موفق شدیم این بازی مهم را ببریم.

او افزود: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تا حدودی از قعرجدول فاصله گرفته ایم. همچنین پیش از بازی با پیکان، درصدی از قراردادهای اعضای باشگاه به آنها داده شد و درصدد هستیم تا پایان هفته، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

پیری درباره دیدار با سپاهان اظهار کرد: هرهفته و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و کادرفنی نیز در تلاش است تا پیروزی ها پی در پی شود. به هرحال تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم تا از قعرجدول فاصله بگیریم. در تلاش هستیم تا پایان هفته، بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم تا آنها با روحیه بالاتری به مصاف سپاهان بروند.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره وضعیت  جونیور مارینی گفت: این بازیکن 25 درصد مطالباتش را دریافت کرده است و به همراه کولیبالی، انسان های بزرگی هستند که به فوتبال ایران آمده اند.

یعقوب پیری در پایان درباره شکایت رافائل روبایو و دیوید ساکونی از این باشگاه بیان کرد: این 2 بازیکن از استقلال خوزستان شکایت کردند و رافائل نیز حکمی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) گرفته است اما نگرانی بابت شکایت‌ نداریم و تلاش می کنیم تا با مالک جدید تا هفته آینده با نماینده این بازیکنان مذاکره و به یک جمع بندی کامل برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره این باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار