کسب گواهینامه درجه یک اعتباربخشی به بیمارستان فاروج

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاروج گفت: بیمارستان شهدای فاروج بر مبنای شاخص های اعتبار بخشی رتبه درجه یک کشوری را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ کریم ذوقی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج گفت : برای اعتبارسنجی امسال کارشناسان با حضور در بیمارستان شهدای فاروج به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی تمام چک لیست ها را تکمیل سپس معیارها در زوارتخانه تجزیه و تحلیل شد که نهایتاً با گرفتن امتیازهای لازم و حد نصاب بیمارستان شهرستان فاروج رتبه یک اعتباربخشی را به دست آورد.

وی افزود : اعتبارسنجی بیمارستان ها هر دو سال یکبار و بر اساس شاخص هایی شامل ٩٠٠ آیتم از سوی کارشناسان خبره وزارتخانه انجام می شود .

ذوقی ارتقای خدمت رسانی به مردم ، تعداد پزشکان متخصص ، تعداد پرستاران نسبت به تعداد بیماران و وضع بیمارستان از نظر بهداشتی از شاخص های موثر در اعتباربخشی به بیمارستان ها برشمرد .

وی اظهار کرد : این دلیلی بر بی نقص بودن بیمارستان نیست اما بی شک تغییرات مثبتی در حزوه ارائه خدمات درسال های اخیر صورت گرفته که این رتبه به دست آمده است.

وی با اشاره به اجرای ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان فاروج گفت : ارتقای کیفیت هتلنیگ بخش های بستری بیمارستان ، لاندری ، اتاق عمل و استریلیزاسیون ، مهارت سنجی پرستاران ، ارتقاء کیفیت مدیریت خدمات پرستاری ، مدیریت تامین تسهیلات و اقامت بیمار ، مدیریت غذا، مدیریت تجهیزات پزشکی ، اطلاع رسانی ، مدیریت دارویی، فناوری و اطلاعات، رادیولوژی و نیز آمادگی در بلایا از جمله دیگر سنجش هایی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج با بیان این که بیمارستان شهدای فاروج در خرداد سال 92 به بهره برداری رسید ، گفت : در حال حاضر بخش های اورژانس ، زنان وزایمان ، اطفال ، جراحی ، بیهوشی ، رادیولوژی ، سونو گرافی ، خدمات درمانی ارائه می کند و همجنین بخش ارتوپدی هم راه اندازی شده و در مرحله جذب نیرو است.

انتهای پیام/آ

بیمارستان شهرستان فاروج رتبه یک اعتبار بخشی را در کشور به دست آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.