همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در زنجان

همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به مناسبت گرامیداشت روز ملی کیفیت در جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.

همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛جهاددانشگاهی زنجان امروز میزبان مدیران کنترل کیفیت و مسئولین فنی صنایع استان بود.

احمدی مقدم مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم گفت::کیفیت و استاندارد کالای تولیدی نیازمند تلاش بی وقفه‌ی مدیران، مسئولین نظارت بر عرصه‌ی کیفیت برنامه ریزی صحیح و طولانی مدت است.
احمدی مقدم آموزش نیرو‌ها کارامد در عرصه‌ی تولید ومدیران ناظر بر کیفیت را از مهمترین عوامل افزایش تولید کالای استاندارد در کشور عنوان کرد.
کارگرزاده مدیرکل استاندارد استان هم در این همایش با اشاره به زلزله‌ی غرب کشور به کار گیری مصالح ساختمانی غیر استاندارد، عدم آموزش و بکار گیری کارگران ماهر وعدم توان حرفه‌ای مهندسان ناظر را از عمده عوامل خسارت جانی زلزله‌ی اخیر برشمرد و گفت:: بحث استاندارد زیر بنای کیفیت است. وباید در همه‌ی مراحل تولید نظارت بر استاندارد اصل قرار گیرد.
وی با اشاره به بحث صادرات گفت:: برای تسخیر بازار‌های خارجی و افزایش صادرات باید به کیفیت کالای تولیدی توجه شود؛ و این کار لازمه‌ی خود استحظاری و خود کنترلی در بخش تولید می‌باشد.
نباتچیان رئیس اتاق صنعت، معدن و کشاورزی استان هم ضمن تقدیر ازفعالان عرصه‌ی کنترل کیفیت گفت: تولید کالای استاندارد بر دوش مدیران کنترل کیفیت است.
وی به اهمیت نقش تولید کنندگان و کنترل کنندگان در بحث صادرات اشاره کردو گفت: هرچند اجرا و پیاده کردن استاندارد هزینه بر خواهد بود، اما با نظارت بر تولید کالای مرغوب به توسعه‌ی اقتصاد استان کمک می‌شود.
مینویی رئیس انجمن مدیران کنترل کیفیت استان نیز در این مراسم بر نقش مدیران کنترل کیفی و مسئولین فنی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی با کیفیت تاکید کرد .
در پایان این مراسم از فعالان و مدیران عرصه‌ی کیفیت تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ر


تقدیر ازفعالان عرصه‌ی کنترل کیفیت استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.