اظهار نظر مسی در مورد رونالدو

ستاره آرژانتینی بارسلونا، دوستی با کریس رونالدو در آینده را بعید می داند.

اظهار نظر مسی در مورد رونالدو

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از دریافت چهارمین کفش طلا و رسیدن به رکورد کریس رونالدو در مصاحبه ای اظهار نظرهای جالبی کرد.

ستاره آرژانتینی گفت: رونالدو تنها رقیب من در دریافت جایزه توپ طلای سال آینده نخواهد بود.در آینده ای نزدیک فوتبالیست های حرفه ای تری به میدان خواهند آمد که شایستگی دریافت توپ طلا را دارند.در سال های اخیر این توپ به رونالدو رسید در صورتیکه منتخبین دیگری از جمله نیمار، سوارز و امباپه هم حضور داشتند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دوستی با رونالدو در آینده هست یا نه ،عنوان کرد: فکر نمی کنم این اتفاق رخ بدهد.دوستی با یک نفر در مدت طولانی و در یکجا رخ میدهد.ما هیچگونه ارتباطی با هم نداریم و تنها در مراسم اهدا جایزه همدیگر را می بینیم و در زمین بازی هم رقیب هم هستیم.

گفتنی است رونالدو هم در مصاحبه ای در خصوص رابطه دوستی با مسی اظهار کرده بود که با مسی دوست صمیمی نیست اما به یکدیگر احترام می گذارند.

انتهای پیام/

اظهارات لیونل مسی درباره ستاره تیم رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم مرادینیو
۱۶:۵۹ ۰۳ دی ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید. لیونل مسی بهترین بازی کن و بازی ساز به نظر من و من خیلی ایشان را دوست دارم و ارزوی موفقیت بیشتر واسی ایشان دارم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنظر میرسه مسی از رونالدو میترسه
آخرین اخبار