نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های رزمی و تنیس روی میز برگزار شد

در ادامه نشست‌های هماهنگی فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تنیس روی میز و رزمی برگزار شد.

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های رزمی و تنیس روی میز برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این نشست‌ها که به‌طور مجزا با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، اسلامیان مدیر واحد بین‌الملل کمیته، نماینده حراست، طبا طبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، کیوانی نایب رئیس بانوان، نظری دبیر فدراسیون و حسنی از فدراسیون تنیس روی میز و علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون رزمی، شادنیا دبیر فدراسیون، عباسعلی اکبری رئیس سامبو و همایون خرم رئیس پنچاک سیلات از فدراسیون رزمی حضور داشتند.

در نشست مسئولان فدراسیون تنیس روی میز، هاشمی ضمن اشاره به برخی تغییرات پی در پی قوانین رقابت‌ها از سوی میزبان و سختی‌های حضور ورزشکاران در سه شهر مختلف که مسافت بسیاری هم با یکدیگر دارند اظهار داشت: طی جلساتی که در ستاد هماهنگی داشته‌ایم در این باره صحبت‌ها لازم شده و شکر خدا هماهنگی خوبی بین کمیته و وزارت ورزش وجود دارد و هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی هاهنگی بیشتر برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هدف ما اعزام کاروان کیفی به این رقابت‌ها است، لذا امیدواریم در این نشست‌ها بتوانیم ضمن برآورده کردن نیاز‌های فدراسیون‌ها هماهنگی مناسبی جهت اعزام تیم‌ها داشته باشیم. البته دغدغه خاطر مالی، ریاست فدراسیون نیز قابل تامل است و به‌زودی در این باره اقدامات لازم از سوی کمیته و وزارت ورزش صورت خواهد گرفته تا مشکلات مالی فدراسیون‌ها هم بر طرف شود.

سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ابراز داشت: خوشبختانه در این مدت تنیس روی میز به شرایط مطلوب و خوبی رسیده و امیدوارم این روند تا بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داشته باشد.

اسلامیان نیز اشاره‌ای به ماده‌های تنیس روی میز در بازی‌های جاکاراتا پرداخته و توضیحاتی نیز در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک نوجوانان بوینس آیرس ارائه کرد.

در ادامه علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز ضمن اشاره به برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه به کمک کادر فنی و کمیته فنی برنامه جامع و کاملی را برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی در نظر گرفتیم و اگر بتوانیم تمامی آن‌ها را با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اجرا کنیم، قطعا در بازی‌های آسیایی شانس مدال به‌خصوص در بخش مردان خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان به‌خصوص جهت پشتوانه‌سازی اقدامات خوبی انجام داده و سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌ایم که قطعا در بازی‌های المپیک نوجوانان و المپیک توکیو ثمرات آن را خواهیم دید.

در خاتمه طباطبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: تمام هم و غم وزارت ورزش و جوانان این است که ورزشکاران ایرانی با تمام قدرت راهی بازی‌های آسیایی شوند و به همین دلیل از تمامی فدراسیون‌ها خواهشمندیم نفرات خوبی را راهی این رقابت‌ها کنند.

بعد از خاتمه نشست تنیس روی میز جلسه مسئولان فدراسیون رزمی برگزار شد که در ابتدا هاشمی ضمن اشاره به حضور برخی رشته‌های رزمی در این رقابت‌ها گفت: بدون تردید وقتی کشور میزبان نگاه ویژه‌ای بر روی حضور برخی رشته‌ها در این بازی‌ها دارد برای کسب مدال است که در پنچاک سیلات در بخش مردان ۹ ماده و زنان ۷ ماده ورزشکار حضور خواهند داشت، ولی هنوز میزبان اطلاعات دقیقی در خصوص محل و نحوه برگزاری این رقابت‌ها نداده است. در سامبو هم باید دید این عزیزان بعد از حضور در رقابت‌های تدارکاتی چقدر شانس کسب مدال در این بازی‌ها دارند تا تصمیم گیری نهایی در این باره صورت پذیرید، ولی به هر حال نگاه ما حمایتی است.

در ادامه علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون رزمی اظهار داشت: ما در بخش کاتای پنچاک سیلات شرایط سختی با توجه به حضور قدرت‌های آسیایی شرقی برای کسب مدال داریم، ولی در بخش مبارزه قطعا در سنگین وزن بر روی سکو خواهیم رفت، ولی شانس مدال‌آوری در دو رشته پنچاک سیلات و سامبو را بعد از رقابت‌های تست ایونت اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نشست کیومرث هاشمی با مسئولان فدراسیون های رزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار