خدری در نطق میان دستور:

دولتمردان باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای در جهت رفع مشکلات کشور همت کنند

نماینده بوشهر گفت: دولتمردان باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای و با اتحاد و انسجام در جهت رفع مشکلات کشور همت کنند.

دولتمردان باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای در جهت رفع مشکلات کشور همت کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 5 آذر96) در نطق میان دستور اظهار کرد: دولتمردان امروز باید با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای و با اتحاد و انسجام در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور همت کنند و همه ظرفیت‌های کشور را به کار ببندند تا مشکلات تولید و اشتغال به عنوان ابرچالش کشور مرتفع شود.

وی ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان غرب کشور گفت: از همه ارکان اجرایی کشور می‌خواهیم با توجه به فرارسیدن فصل سرما، نهایت امداد و همکاری با زلزله زدگان را مورد توجه و اولویت خود قرار دهند.

خدری تصریح کرد: امروز بخش قابل توجهی از هموطنان ما گرفتار تصمیمات و اقدامات غلط موسسات مالی و اعتباری که مجوز فعالیت‌شان را از طرف بانک مرکزی گرفته‌اند، هستند و باید هرچه سریع‌تر در جهت رفع دغدغه‌های آنها و مطالباتشان اقدام شود.

نماینده مردم بوشهر با تأکید بر اینکه دیگر نمی‌توان با گفتار درمانی در جهت حل مسائل جدی و مشکلات کشور گام برداشت، افزود: اگر مردم امروز در خیابان‌ها خواسته‌های خود را مطالبه می‌کنند، به این معناست که از نمایندگان ناامید شده‌اند و ما نمایندگان باید با اقدامات خود اعتماد را به مردم برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه ویژه به‌آموزش و پرورش و بهبود معیشت فرهنگیان می‌توانم بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم را حل کرد.

خدری در پایان اشاره‌ای به مشکلات حوزه انتخابیه خود کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به این مسائل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار