دیدار دبیر نماینده دبیرکل جنبش نجباء با آیت الله علوی گرگانی

دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء شیخ اکرم الکعبی امروز پنجم آذر ماه با آیت الله علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران با تأکید بر اتحاد ملت‌های اسلامی جهان در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: اگر ملت‌های اسلامی جهان همه با هم متحد شوند هیچ قدرتی در کره زمین نمی‌تواند این قدرت را از بین ببرد.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز خرسندی از پیروزی نیروهای اسلامی بر داعش ابراز کرد: پیروزی بر داعش در عراق و سوریه نشان‌دهنده قدرت خداوند بر داعش است، و این پیروزی در نتیجه مقاومت جبهه اسلام بر جبهه کفر به‌دست آمد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیه "و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین" در رابطه با پیامبر اکرم(ص) گفت: ملت اسلام ملت جهانی است، بنابراین باید دست‌به‌دست هم دهیم و علیه دشمنان به مقابله برخیزیم.

وی بیان کرد: مسئله مهم این است که ملت ایران، لبنان، عراق و سوریه باید گوش‌به‌فرمان مراجع و بزرگان به‌ویژه آیت‌الله سیستانی بدهند تا با تبعیت از این بزرگان به پیروزی دست یابند. همه باید تحت فرمان رهبری و بزرگان دین باشند، تا ریشه کفر از جای کنده شود و کفار از قدرتی که دارند برکنار شوند.

انتهای پیام/ت

آیت‌الله علوی‌گرگانی: پیروزی بر داعش در نتیجه "مقاومت جبهه اسلام" بر جبهه کفر به‌دست آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار