گردهمایی انجمن های وانت بار‌ پنج استان در قزوین

انجمن‌های وانت بار استان‌های همدان، زنجان، تهران، مازندران و قزوین برای رفع مشکلات این صنف در محل اتاق تعاون قزوین گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رییس انجمن وانت بار‌های قزوین در این جلسه به نقش مهم و تاثیر گذار وانت بار‌ها در حمل و نقل کالا اشاره کرد و خواستار توجه به مشکلات این صنف شد.

محمدی افزود: تفکیک کردن وانت بار‌های درون شهری و بیرون شهری، قطع کردن بیمه و کاهش و قطع سوخت رانندگان وانت بار‌ها از مهمترین مشکلات این صنف است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم گفت: برای ساماندهی وانت بار‌های بیرون شهری از آبان سال گذشته مقرر شد تا وانت بار‌هایی که خدمات بیرون شهری ارائه می‌کنند، اسناد حمل جاده‌ای را به همراه داشته باشند.

آقاجانی در ادامه بر ضرورت انسجام در بین انجمن‌های وانت بار‌ها تاکید کرد و راه اندازی انجمن‌های کشوری را گامی در جهت احقاق حقوق این صنف دانست.

سیارمه رییس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان هم هدف از برگزاری این جلسه را گامی برای راه اندازی انجمن صنفی رانندگان وانت بار در سطح کشور بیان کرد و خواستار توجه و مشارکت جدی سایر انجمن‌های دیگر شد.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه انجمن وانت بار‌ها در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار