فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

بسیجیان باید در صف نخست حل مشکلات مردم باشند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در یک رویکرد انقلابی و فراتر از سازوکارهای اداری بسیجیان در حل‌وفصل مشکلات مردم پیش‌قدم هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی  امروز در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه بسیج ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه‌ساله در سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی(ره) مبنی بر تشکیل شجره طیبه و الهی بسیج، صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات اصفهان برگزار می‌شود که این امر یک سنت خوب و انقلابی است.

وی گفت: این صبحگاه مشترک در محل استانداری اصفهان که مرکزیت خدمت‌گزاری و کارگزاران را دارد، برگزار می‌شود. این برنامه دارای پیام‌های متعددی است و یکی از آن‌ها ایستادن بسیجیان در ادارات در صف مقدم خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه بسیجیان باید در صف نخست حل مشکلات مردم باشند،‌ تصریح کرد: در یک رویکرد انقلابی و فراتر از سازوکارهای اداری بسیجیان در حل‌وفصل مشکلات مردم پیش‌قدم هستند.

وی پیرامون وظیفه کارکنان بسیجی ادارات تصریح کرد: پاسخگویی به سایر نیازهایی که رسالت ادارات است و رفع نیازهای مردم در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اجتماعی باید در سرلوحه کارهای‌شان باشد.

سلیمانی در پایان گفت: این تجمع در واقع وحدت و یکپارچگی بسیجیان را نشان می‌دهد و موجب بروز این نکته می‌شود که بسیجیان عزم خود را در خدمت‌گزاری به‌نظام جمهوری اسلامی و مردم جزم کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.