ایندیپندنت گزارش داد؛

ازدواج نوه ملکه انگلیس عاملی برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری این کشور

رویداد سلطنتی ازدواج نوه ملکه انگلیس در بهار سال آینده توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ایندیپندنت نوشت صنعت گردشگری انگلیس، ازدواج سلطنتی قریب الوقوع نوه ملکه را بهانه ای برای جذب گردشگر و رونق بخشیدن به بخش گردشگری قلمداد می کند. این رویداد سلطنتی بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان رسمی گردشگری انگلیس در این خصوص گفت: «نامزدی پرنس هری و خانم مگان مارکل را تبریک می گویم. بی شک این اتفاق فرخنده توجه تمامی رسانه های جهان را به انگلیس معطوف خواهد کرد.»

سخنگوی سازمان گردشگری انگلیس نیز اظهار کرد: «بر اساس برآوردهای ما درآمدهای حاصل از گردشگری مرتبط با کاخ های سلطنتی 500 میلیون پوند در سال است. سالانه 2.7 میلیون گردشگر برای بازدید از اماکن سلطنتی نظیر کاخ باکینگهام و قلعه ویندسور راهی انگلیس می شوند.»

تجربه های پیشین نشان داده رویدادهای سلطنتی انگلیس تاثیر مثبتی بر رونق صنعت گردشگری این کشور داشته است. تعداد گردشگران انگلیس همزمان با برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بر اساس اعلام سازمان گردشگری انگلیس، در سال 2011 بیش از 600 هزار نفر برای تماشای جشن ازدواج شاهزاده ویلیام با کاترین میدلتون به کاخ باکینگهام رفتند. شواهد نشان می دهد گردشگران تاریخ سفر خود به انگلیس را طوری برنامه ریزی می کنند که همزمان با برگزاری مراسم ازدواج سلطنتی باشد.

 

انتهای پیام/

رونق صنعت گردشگری انگلیس با ازدواج قریب‌الوقوع نوه ملکه این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار