با فروپاشی دولت خودخوانده تروریست‌ها در سوریه و عراق؛

داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد+ تصاویر

گروه تروریستی داعش با انتشار پوستر‌های تبلیغاتی جدید، انگلیس و نیویورک آمریکا را تهدید به انجام حملاتی مرگبار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روزنامه سان، گروه تروریستی داعش که تمام پایگاه های خود را در سوریه و عراق از دست داده است، با انتشار یک پوستر تبلیغاتی انگلیس را تهدید کرد. در این پوستر یک عنصر داعش با ماسک و لباس نظامی مقابل ساعت بیگ بن، بزرگترین برج ساعت جهان که در شهر لندن قرار دارد، ایستاده است. در این عکس ساعت بیگ بن در حال سوختن در شعله های آتش است. روی این پوستر هم نوشته شده است: ما کشور شما را ویران می کنیم؛ همانطور که شما کشور ما را ویران کردید.

داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد+ تصاویر

اوایل امروز هم گروه تروریستی داعش یک پوستر تبلیغاتی دیگر منتشر کرد و در آن نیویورک را تهدید کرد. در این عکس که در شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروه وهابی داعش منتشر شده است، یک بابانوئل در کنار جعبه ای پر از مواد منفجره مقابل میدان تایمز در محله منهتن نیویورک ایستاده است. روی این عکس نوشته شده است: ما در جشن کریسمس در نیویورک ملاقاتتان می کنیم... خیلی زود.

داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد+ تصاویر

گروه تروریستی داعش در آستانه کریسمس کشورهای اروپایی را تهدید به انجام حملاتی مرگبار کرده است تا هم اکنون که تمام قلمروهای خود را در سوریه و عراق از دست داده، حامیان خود موسوم به گرگ های تنها را تشویق به انجام حملاتی تروریستی کند. داعش چند روز پیش هم تعدادی پوستر تبلیغاتی منتشر و فرانسه و انگلیس را تهدید کرد.

داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد+ تصاویر

داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد+ تصاویر

وزارت امور خارجه انگلیس پیش از این توصیه هایی را برای مسافران کشورهای اروپایی منتشر کرد. در این توصیه نامه آمده است: ممکن است به دلیل کریسمس تدابیر امنیتی در بازارهای کریسمس و دیگر مکان های پررفت و آمد تشدید شده باشد. شما باید هوشیار باشید و به توصیه های مقامات گوش دهید. افرادی که به کشورهای آلمان، فرانسه، سوئیس و سوئد سفر می کنند، بیشتر مراقب باشند.

گروه صهیونیستی داعش پیش از این «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را هم تهدید کرد و از حامیان خود خواست در کلیسای سن پیترو در شهر واتیکان رم – که محل برگزاری مراسم کریسمس با حضور پاپ است -- حمله ای تروریستی انجام دهند.

یکی از عناصر گروه تکفیری داعش در دسامبر سال گذشته میلادی در آستانه جشن کریسمس با یک کامیون مردمی را که در بازار کریسمس در برلین، پایتخت آلمان جمع شده بودند، زیر گرفت. در این حادثه تروریستی 12 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند.


انتهای پیام/

تهدید جدید داعش علیه لندن و نیویورک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک وبد کنی ، این اقدامات داعش نتیجه کارهای خودشان است باید یه جا جواب پس بدهند
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۴:۱۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
دروغههههههههههههههههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
چی دروغه ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
داعش، انگلیس و نیویورک را تهدید کرد. این جمله یعنی آمریکا ،انگلیس و نیویورک را تهدید کرد.ثابت شده که مسئولین آمریکا به کشور خودش هم رحم نمیکنه .
آخرین اخبار