بارسلونا تحت تعقیب تیم‌های مادریدی/ مصاف شاگردان مورینیو مقابل توپچی‌های لندن

رقابت‌های لالیگا و سری آ. ایتالیا امروز «شنبه» با انجام چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رقابت‌های سری آ. ایتالیا و لالیگا اسپانیا امروز «شنبه» با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود. برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است: 

هیجان فوتبال در ناپل/یوونتوس در اندیشه شکست ناپولی

لیگ جزیره (هفته پانزدهم)

 برنامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ فوتبال جزیره به شرح زیر است: 

چلسی – نیوکاسل

اورتون – هادرسفیلد

لستر سیتی – برنلی

استوک سیتی – سوانسی

واتفورد – تاتنهام

وست برومویچ – کریستال پالاس

برایتون – لیورپول

آرسنالمنچستر یونایتد

 رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امروز تیم فوتبال چلسی میزبان نیوکاسل است. شاگردان کونته با تیم دوم جدول یعنی منچستر یونایتد ۳ امتیاز فاصله دارد و امیدوار است بتواند با پیروزی مقابل نیوکاسل و شکست شاگردان مورینیو به جایگاه دوم جدول برسد.

اما در مهم‌ترین بازی‌های امروز شاگردان ونگر در لندن میزبان شیاطین سرخ هستند. توپچی‌ها با ۲۸ امتیاز تیم دوم جدول هستند و با چلسی یک امتیاز فاصله دارند آن‌ها شانس آن را دارند تا با پیروزی در این بازی سخت فاصله خود با شیاطین سرخ را به ۱ امتیاز برسانند.

شاگردان مورینیو هم امیدوارند بتوانند در این بازی سنگین به روند خوب خود ادامه دهند و با پیروزی مقابل توپچی‌ها و توقف تیم همشهری خود یعنی منچستر سیتی فاصله خود را با این تیم کمتر کنند.

تیم فوتبال لیورپول هم پانزدهمین بازی لیگ خود را در خانه برایتون انجام می‌دهند. شاگردان یورگن کلوپ این روز‌ها نتایج بهتری کسب می‌کنند و بسیاری از هواداران این تیم امیدوارند با پیروزی تیمشان در بازی امروز به جمع مدعیان بپیوندند.

 هیجان فوتبال در ناپل/یوونتوس در اندیشه شکست ناپولی

لالیگا اسپانیا (هفته چهاردهم)

برنامه هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا به شرح زیر است:

بارسلونا - سلتاویگو                              ۱۵:۳۰

اتلتیکومادرید - رئال‌سوسیداد          ۱۸:۴۵

سویا - دیپورتیوو لاکرونیا                   ۲۱:۰۰

بیلبائو - رئال‌مادرید                             ۲۳:۱۵

تیم فوتبال بارسلونا امروز در یکی از بازی‌های مهم لالیگا اسپانیا میزبان سلتاویگو هستند. شاگردان والورده این روز‌ها در لالیگا نتایج خوبی کسب می‌کنند و هواداران این تیم امیدوارند تیمشان همچنان به روند خوب خود ادامه دهند با برتری در این هفته فاصله خود با دیگر رقیبانشان از جمله رئال مادرید حفظ کنند.  

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم در یک بازی تقریبا آسان در این هفته میزبان رئال سوسیداد هستند. آن‌ها این روز‌ها رقابت حساسی با دیگر تیم همشهریشان یعنی رئال مادیرد دارند و می‌خواهند با برد در بازی این هفته خود از رئالی‌ها فاصله بگیرند.  

شاگردان زیدان هم در یک بازی مهم دیگر لالیگا میهمان بیلبائو هستند. آن‌ها هم می‌خواهد با برد مقابل این تیم خود را به صدر نزدیک‌تر کنند. رئالی‌ها این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرند و در تلاشند با برد در بازی امروز خود همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند.

 هیجان فوتبال در ناپل/یوونتوس در اندیشه شکست ناپولی

سری آ. ایتالیا (هفته پانزدهم)

رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ. ایتالیا به شرح زیر است:

تورینو - آتالانتا ۲۳:۱۵

انتهای پیام /

پیش بازی رقابت‌های لیگ‌های اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار