سرهنگ یاراحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سرقت 20 میلیاردی سارقان را میلیاردر کرد + فیلم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان غرب و جنوب غربی تهران از فروشگاه‌های لوازم خانگی، فرش فروشی و همچنین تلفن همراه که ارزش اموال 20 میلیارد تومان بود،خبر داد.

سرهنگ یار احمدی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد:با توجه به چندین مورد سرقت مشابه و متعدد در غرب و جنوب غربی تهران از فروشگاه‌های لوازم خانگی، فرش فروشی و همچنین تلفن همراه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تاریخ ٢١ مهر ماه در یکی از محلات تهران خودروی سارقان با توجه به اینکه قبلا شناسایی شده بود توسط واحد گشت کلانتری شناسایی و دستور ایست داده شد که با توجه به عدم توجه به فرمان پلیس با تیراندازی متوقف شدند.

سرهنگ یاراحمدی با بیان اینکه ٢ تن دستگیر و به پایگاه پنجم منتقل و نفر سوم هم بعد از دستگیری به این پایگاه منتقل شدند، افزود:در بازجویی‌ها مجرمان به تعداد دیگری سرقت در تهران و اطراف آن اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش تقریبی اموال مسروقه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال بوده است، گفت: این سارقان با تخریب شیشه‌های فروشگاه‌ها از درب ورودی وارد محل و اگر کسی هم سر راه شان حضور می‌یافت با سلاح سرد تهدید می‌شد، و حتی مورد ضرب و جرح قرار می‌ گرفتند، که تاکنون چندین شاکی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و هر سه نفر سارق سابقه سرقت دارند.

وی در پایان در خصوص اینکه بعضی از سارقان برای از بکار انداختن سیستم امنیتی از شوکر استفاده می‌کنند, بیان کرد: اگر کسی از این وسائل استفاده کند برخورد جدی با این افراد خواهد شد.

 

 

جزئیات حمله مسلحانه باند 4 نفره سرقت از یک موبایل فروشی در تهرانپارس/سارقی که از مالباخته شاکی بود + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک باند 4 نفره چندی پیش دست به سرقت از یک موبایل فروشی زدند و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه را به سرقت بردند.

یک مغازه موبایل فروشی در تهرانپارس محله خاک سفید نظر سارقان را به خود جلب کرد،که کرکره آن پایین بود و داخل ویترین این مغازه پر از انواع گوشی های تلفن همراه بود.

سارقان سابقه دار با استفاده از شوکر ضریب سیستم های امنیتی را دچار اختلال کردند و بلافاصله با سلاح های سرد اقدام به شکستن کرکره کردند و سپس شیشه های ویترین مغازه را شکستند.

سرقت 20 میلیاردی سارقان را میلیاردر کرد + فیلم

در این هنگام که سارقان به ویترین این موبایل فروشی دسترسی پیدا کرده بودند یکی از شهروندان  از مقابل مغازه در حال عبور بود که با سارقان روبه رو می شود ، سارقان از ترس اینکه در دام قانون گرفتار نشوند با سلاح های سرد به سمت این شهروند حمله ور شدند اما این شهروند در حالی که خودرو اش مقابل  موبایل فروشی پارک بود از محل گریخت و سارقان وقتی دیدند شاهد ماجرا از دستشان فرار کرده، خودروی پراید این شهروند را با چوب دستی و سلاح سرد ضربه زدند و خسارتی سنگینی به بار آوردند.

سارقان با فرار شاهد و از ترس اینکه ممکن است هر لحظه به دام پلیس گرفتار شوند،کل گوشی های این موبایل فروشی را به سرقت نبردند.

اما دوربین های مدار بسته ساختمان های اطراف و حتی خود این موبایل فروشی فیلم سرقت این سارقان سابقه دار را ثبت و ضبط کرد.

پس از شناسایی نسبت به دستگیری این سارقان اقدام شد البته یکی از این 4 نفر هنوز دستگیر نشده و موبایل فروش و شاهد عینی ماجرا که مالباخته و خسارت دیده بودند شکایت خود را در پلیس آگاهی ثبت کردند.

سرقت 20 میلیاردی سارقان را میلیاردر کرد + فیلم

شاهد عینی ماجرا می گوید روز حادثه در حال رفتن به دانشگاه بودم و پس از خروج از درب منزل متوجه سروصدای مغازه موبایل فروشی محله شدم که وقتی به سمت مغازه رفتم با سارقان روبه رو مواجه شدم.

اما مالباخته در خصوص اموالی مالباخته خود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: بالغ بر65 دستگاه گوشی تلفن همراه از مغازه  به سرقت رفته که ارزش ریالی این گوشی ها بالغ بر 800 میلیون ریال بوده است.

او ادامه داد که در داخل مغازه گوشی های تلفن همراه با ارزش ریالی بیش از 350 میلیون داشته که بخشی از این گوشی ها در ویترین مغازه اش بوده که سارقان بیشتر گوشی ها داخل کارتن و آکبند را از پشت ویترین به سرقت برده است.

البته سارقان از مالباخته شاکی بودند که این همه گوشی گران قیمت را چرا پشت ویترین گذاشته تا اینگونه وسوسه شوند و حتی یکی از سارقان به مالباخته توصیه کرد در ویترین مغازه گوشی  5 میلیون تومانی قرار ندهد.

سه سارق سابقه دار در دام پلیس گرفتار شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار