ارتقا فرهنگ اهدای خون با کمک دانش آموزان گلستانی

مدیرکل اداره انتقال خون گلستان گفت : برای افزایش و ارتقا فرهنگ اهدای خون سالم و مستمر می توان از کودکان و دانش آموزان شروع کرد .

حسینی مدیرکل اداره انتقال خون گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزان دبستان پسرانه سجادیه شهرستان گرگان صبح امروز از پایگاه انتقال خون استان بازدید کردند.

حسینی افزود: دانش آموزان این دبستان با کمک کارشناس این نهاد از بخش‌های مختلف مانند: آزمایشگاه، بایگانی خون وبخش اطلاعات و سایر قسمت‌های این نهاد بازدید کردندو به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: هدف از همکاری این نهاد با مدارس استان ارتقا فرهنگ اهدای خون سالم و مستمرو نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه با کمک دانش آموزان است.

حسینی گفت: در این بازدید در خصوص شرایط اهدای خون، اهمیت اهدای خون مستمر، انواع گروه خونی، بیماری‌های قابل انتقال از راه خون صحبت شد.

به مناسبت هفته بسیج بسیاری از ادارات گلستان نیز برای ترویج فرهنگ اهدا خون در پایگا‌های انتقال خون استان حضورداشتند و با اقدام انسان دوستانه وخداپسدانه خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

انتهای پیام /گ
 
 

اهدای خون دانش آموزان در گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار