خبر‌های کوتاه از گوشه وکنار منطقه ۱۳۹۶/۰۹/۰۷

شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار ، کاهش شرط معدل استخدام در وزارت نفت برای ثبت نام فارغ التحصیلان خوزستانی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛** غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار ، کاهش شرط معدل استخدام در وزارت نفت برای ثبت نام فارغ التحصیلان خوزستانی شد .

**امروز تجمع کارگران شهرداری خرمشهر به علت پرداخت نشدن حقوق، این کارگران 5 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.  شهرستان خرمشهر 2 ماه است که با سرپرست اداره می شود.

**مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی آبادان از غربالگری و آموزش پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار با اولویت پیشگیری از بیماری شپش در مدارس مقطع ابتدایی آبادان خبر داد.

** مهلت نام نویسی آزمون دکتری تا 11 آذر تمدید شد، داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

**مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امسال 218 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد کسب و کار خانگی در استان اختصاص شده است.

**همه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند ، با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی ، تا پایان سال 97 معاف می شوند.

** و مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 93 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا طی هشت ماهه سال جاری در بندر خرمشهر خبر داد.

انتهای پیام/د

چند خبر کوتاه از جای جای منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.