میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

موافقت کمیسیون آموزش با اختصاص ۲۰ درصد از سهم بهای گاز برای وسایل گرمایشی مدارس

سخنگوی کمیسیون آموزش از موافقت نمایندگان بااختصاص ۲۰ درصد از سهم بهای گاز برای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس خبر داد.

یمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت:  بررسی بند "ه" تبصره 4 قانون بودجه 96 مربوط به تسهیلات بانکی چهار هزار میلیارد تومانی که به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و وزارتخانه‌هایی که مراکز علمی و پژوهشی دارند اختصاص یافته است، در دستورکار بود.

وی ادامه داد: تا آخر آذر ماه به مسئولان مربوطه از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و درمان و کشاورزی مهلت داده شد که این موارد را به صورت جدی پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه بررسی ماده 65 قانون الحاق برخی موارد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هم در دستورکار بود، اظهار کرد: دولت در این قانون ملزم به واریز 10 درصد از بهای گاز مصرفی به خزانه است و باید از 20 درصد این مبلغ برای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس استفاده شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: قرار شد موافقت‌نامه‌ای در این زمینه بین سازمان‌های مربوطه مبادله شود و شرکت گاز هم بخشی از مبلغ مربوطه را واریز کند تا کار نوسازی مدارس به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار