حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زعفران های تقلبی در بازار جولان می دهند

عضو شورای ملی زعفران گفت:همه ساله به سبب سودجویی برخی افراد، شاهد عرضه زعفران های آمیخته به رنگ های صنعتی در بازار هستیم.

زعفران های تقلبی در بازار جولان می دهندعلی حسینی عضو شورای ملی زعفران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباه جولان زعفران های تقلبی در بازار هشدار داد و اظهار کرد: همه ساله به سبب سودجویی برخی افراد، شاهد عرضه زعفران های آمیخته به رنگ های صنعتی در بازار هستیم.

وی، با اشاره به اینکه عرضه زعفران های تقلبی مربوط به امسال و سال گذشته نیست، افزود: دستگاه های نظارتی باید کنترل و نظارت خود را افزایش دهند چرا که عرضه زعفران های تقلبی تیر خلاصی به سلامت مصرف کنندگان است.

حسینی با بیان اینکه، زعفران، کالای پرطرفداری است که متقلبان وارد این حوزه می شوند، بیان کرد: اگر مردم نسبت به خرید زعفران احساس نا امنی کنند وهمواره این موضوع به بیرون از مرزها برسد، تولید این محصول استراتژیک زیر سوال می رود.

این مقام مسوول ادامه داد: اگر موضوع تقلب در زعفران جدی گرفته نشود، صادرات، دستخوش تحولاتی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مقابله با متقلبان زعفران، نیازمند عزم و اراده ملی است، اذعان کرد: مردم به دنبال خرید محصولات ارزان قیمت نباشندچرا که این امر می تواند سلامتی آنها را به مخاطره بیندازد.

عضو شورای ملی زعفران در پاسخ به این سوال که پودرهای زعفران موجود در بازار تقلبی هستند، یادآور شد: زعفران واقعی، چیزی جز کلاره های قرمز رنگ که توسط شرکت های معتبر عرضه می شود، نیست.

به گفته وی، از مردم تقاضا داریم که با هشیاری کامل از خرید پودر زعفران و همچنین زعفران های بی آرم و نشان خودداری کنند.

انتهای پیام/

عرضه زعفران های تقلبی، سلامتی افراد را به مخاطره انداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار