مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد:

ما باید تأثیر حضور بسیج درصحنه‌های مختلف را برای جامعه بیان کنیم

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز برخی از خواص در تبعیت از ولایت دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار محمدمهدی فرهنگ دوست مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به بی توجهی برخی از مسئولان به کلام رهبری گفت: امروز برخی از خواص ما در زمینه تبعیت پذیری از ولایت دچار مشکل هستند.

 سردار فرهنگ دوست صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه صهیونیستی تکفیری داعش را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: ما در رابطه با دفاع مقدس و بسیج عمدتاً روایت جنگ انجام می‌دهیم اما در مورد روایت گنج دوران دفاع مقدس و بسیج کمتر صحبت می‌شود و آن روحیات، معنویات، اخلاص، ایثار، فداکاری و ولایتمداری بسیجیان کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: باید آن روحیاتی که در بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس بود را به نسل جدید انتقال بدهیم اگر این روحیات منتقل نشود سلاح و مهمات نمی‌تواند هیچ کاری انجام بدهد زیرا وقتی تبعیت پذیری باشد پیروزی حاصل می‌شود.

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: به لطف خداوند ملت ما همیشه پا به کار است اما متأسفانه امروز برخی از خواص ما درزمینهٔ تبعیت پذیری از ولایت دچار مشکل هستند وقتی اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود واردات شروع می‌شود برخی از خرافات را نیز به بچه‌های دوران دفاع مقدس و بسیج نسبت می‌دهند.

فرهنگ دوست تأکید کرد: ما باید تأثیر حضور بسیج درصحنه‌های مختلف را برای جامعه بیان کنیم. بسیج روحی بود که به جبهه‌ها دمیده می‌شدالآن هم باید به‌گونه‌ای باشد که هر جا بسیج حضور پیدا می‌کند آنجا را متحول کند.

وی تصریح کرد: بسیج یعنی توکل بر خدا،کسانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند باید تلاش کنند که این روحیه بسیجی را که همان گنج بسیج است را در خودشان حفظ کنند و آن را گسترش دهند زیرا حفظ این روحیه بسیار مشکل است.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به گسترش روحیه بسیجی در میان رزمندگان اسلام در سراسر دنیا گفت: بسیجیان امروز ما در تمام نقاط دنیا چیزی از بسیجیان دوران جنگ کم ندارند.

انتهای پیام/ی

انتقال ایثار، فداکاری دوران دفاع مقدس به نسل جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.