دستگیری سوداگر مرگ در نکا

سوداگر مرگ با ۷ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان نکا دستگیر شد.

سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مقابله با سوداگران مرگ و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر برای، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در حین توزیع مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ نصیری گفت: در بازرسی‌ های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: عاملان افیونی با هدف کسب منفعت و سود‌های کلان سعی در تخریب اذهان جوانان و نوجونان جامعه را دارند که دستاورد تبلیغات سوء این افراد فروپاشی خانواده‌ ها و از بین رفتن نیرو‌های فعال جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌ های اجتماعی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی نیازمند همکاری‌ های صمیمانه مردم و همه دستگاه‌ های اجرایی با نیروی انتظامی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در سریعترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.