مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد:

افتتاح سه مدرسه خیری روستائی عشایری در خاتم

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: سه مدرسه خیری بازیر بنای 75متر مربع و اعتبار400میلیون ریال در خاتم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛عارفی مدیرکل نوسازی ,توسعه وتجهیز مدارس استان یزد از افتتاح سه مدرسه خیری در سفری که به شهرستان خاتم داشت خبرداد.

عارفی گفت :بخش مرکزی شهرستان خاتم با داشتن 52مدرسه وبا تعداد 4000دانش اموز که 33 اموزشگاه با1400 دانش آموز مختص به روستاهای عشایری بخش مرکزی شهرستان است که خوشبختانه با افتتاح سه مدرسه خیری میتوان گفت تمام مدارس روستاهای بخش مرکزی مرمت وبهسازی شدند.

وی اظهار داشت:امروز سه مدرسه خیری روستاهای عشایری بخش مرکزی خاتم به بهره برداری رسید که این فضاهای آموزشی با یک مدرسه یک کلاسه که بازیر بنا 75متر مربع با اعتبار400میلیون ریال و با مشارکت خیرین  و اداره کل نوسازی مدارس استان ودومدرسه دوکلاسه که هرکدام با زیر بنا 35 متر مربع با اعتبار 20میلیون ریال در روستاهای عشایری اسلام اباد ,چاه ابوالفضل وچالمه در هستان چاهک خاتم به بهره برداری رسید.

وی افزود :بااشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز واداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت مدارس اظهارداشت:هر خیری که برای ساخت مدر سه قدم بردارد این نهاد با وی مشارکت میکند.

عارفی همچنین از ساختمان پژوهش سرا خیری با پیشرفت 70%درصدی که بعد از دوسال بلاتکلیف بود خبرداد و گفت:باتخصیص اعتبارشهرستانی واستانی بتوانیم در اینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم از خیران مدرسه ساز ورئیس آموزش وپرورش شهرستان خاتم ازسوی مدیرکل نوسازی استان با دادن هدایایی تجلیل بعمل اوردند.

انتهای پیام/ ی

افزایش  فضاهای آموزشی درخاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار