شاه اردن: حل عادلانه قضیه فلسطین، ثبات منطقه را به دنبال دارد

عبدالله دوم امروز تأکید کرد که دستیابی به راه‌حل عادلانه و دائمی در قضیه فلسطین به تحقق ثبات و امنیت در کل منطقه منجر می‌شود.

شاه اردن: دستیابی به حل عادلانه قضیه فلسطین باعث تحقق ثبات در منطقه می‌شودبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اردن (پترا)، «عبدالله دوم» شاه اردن در دیدار با شماری از اعضای مجلس سنا، کمیته بودجه سنا و خدمات نظامی مجلس نمایندگان آمریکا در واشنگتن بر اهمیت به جریان انداختن روند سازش بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی بر اساس راه‌حل دو دولت و قطعنامه‌های بین‌المللی با هدف تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی، تأکید کرد.

بر این اساس، در این دیدار همچنین تحولات خاورمیانه و بحران‌های منطقه‌ای و نیز تلاش‌های صورت گرفته برای دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی در این باره  بررسی شد

شاه اردن درباره مبارزه با تروریسم نیز بر  ضرورت تشدید هماهنگی و همکاری بین‌المللی برای تداوم مبارزه با تروریست تاکید کرد.

عبدالله دوم همچنین روز سه‌شنبه (دیروز) با «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا دیدار و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز تلاش‌های مربوط به فعال‌سازی روند سازش را بررسی کرد.

انتهای پیام/

تاکید پادشاه اردن بر حل قضیه فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار