مدیرکل سازمان انتقال خون :

اهدا خون ۳۰۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از مردم انسان‌دوست استان جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خون اهدا کرده‌اند.

اهدا خون ۳۰۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان برای زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سهیلا خسروی مدیرکل سازمان انتقال خون استان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم انسان‌دوست استان جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و اهدای خون به مراکز انتقال خون سطح استان مراجعه کرده‌اند.

خسروی گفت: از این میان بیش از ۳۰۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که یک هزار و ۶۰۰ نفر آنان از اهدا‌کنندگان مستمر استان بوده‌اند.

مدیرکل سازمان انتقال خون خاطرنشان کرد: از زمان اطلاع از خبر وقوع زلزله در غرب کشور، ۴ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه سیار انتقال خون در ۴ شهرستان سطح استان برای جمع‌آوری و ارسال خون هم‌استانی‌های عزیز برای زلزله‌زدگان کرمانشاه فعالیت دارند.

از ۲۱ آبان‌ماه تاکنون جمع زیادی از اصحاب رسانه، هنرمندان، کارکنان ادارات، ورزشکاران، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، بسیجیان، نظامیان، بازاریان و سایر اقشار استان به صورت گروهی جهت اهدای خون مراجعه کرده‌اند و این روحیه جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ع

اهدا خون درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار