رایان: آزار جنسی نباید در کنگره آمریکا جایی داشته باشد

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به انتشار گزارش‌ها درباره آزار جنسی در میان سیاستمداران این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پل رایان -- رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا -- در واکنش به انتشار گزارش‌هایی درباره افزایش موارد ارتکاب آزار جنسی در میان سیاستمداران این کشور گفت آزار جنسی در هیچ جای جهان و کنگره آمریکا نباید وجود داشته باشد.

بر این اساس، نماینده جمهوریخواه ویسکانسین در مجلس نمایندگان آمریکا پیش از رای گیری برای تصویب یک لایحه گفت: نمایندگان و کارکنان این مجلس را ملزم می کنم در آموزش اجباری آشنایی با آزار جنسی که هر سال برگزار می شود، شرکت کنند.

رایان افزود: آزار جنسی در محل کار جایی ندارد چه رسد به کنگره آمریکا. هنگامی که برای نخستین بار به این ساختمان (مجلس آمریکا) وارد شدم باور نمی کنید چه احساسی داشتم و چقدر افتخار می کردم به این اینکه چنین فرصتی پیش رویم قرار گرفته تا خدمت کنم. خیلی ها چنین احساسی دارند. اما این حقیقت که برخی افراد که با هدف خدمت به اینجا می آیند، در معرض تهدید یا فضای کاری خصمانه قرار می‌گیرند. چنین چیزی اشتباه است. شرم آور است. چنین رفتاری قابل تحمل نیست.

وی مدعی شد: ما موضوع آزار جنسی را خیلی جدی می گیریم. این کار را انجام می دهیم اما باید بازنگری جامع و کاملی درباره قوانین موجود انجام بدهیم تا به واکنشی جامع برسیم.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت جان کانییرز، نماینده ارشد حزب دموکرات در کمیته قضایی، در تصمیمی درست از مقامش کنار رفت. دستیاران این نماینده، او را به آزار جنسی متهم کرده بودند.

گرگ هارپر، نماینده ی جمهوریخواه می سی سی پی در مجلس نمایندگان هم گفت: « اگر تنها یک مورد ادعای آزار جنسی باشد باز هم زیاد است و نباید تحمل کرد.»

نمایندگان کنگره آمریکا قرار است قانون تازه ای بنویسند که به موجب آن رویه های برخورد آسان گیرانه با موضوع آزار جنسی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

واکنش پل رایان به گزارش ها درباره آزار جنسی در کنگره آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار