اهدای واحد مسکونی به مددجوی چرداولی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اهدای یک واحد مسکونی همراه با وسایل ضروری مورد نیاز به خانواده مددجوی چرداولی خبر داد.

 اهدای واحد مسکونی به مددجوی چرداولیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ضیا رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این مراسم گفت: همه مراحل ساخت مسکن برای این خانواده از خرید زمین تا ساخت آن توسط کمیته امداد و با همکاری خیران صورت گرفته است.

 رضایی افزود: برای خرید و ساخت این واحد مسکونی که در بخش شباب شهرستان چرداول واقع شده حدود 480 میلیون ریال از محل کمک‌های این نهاد، تسهیلات بانکی و کمک‌های خیران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه زمین محل ساخت این واحد مسکونی هم توسط کمیته امداد خریداری‌شده افزود: علاوه بر هزینه ساخت این واحد مسکونی وسایل ضروری مورد نیاز این خانواده هم شامل یخچال، فرش، اجاق‌گاز، تلویزیون و یک دستگاه دوچرخه با همکاری کمیته امداد و خیران خریداری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به خدمات این اداره در زمینه مسکن مددجویان این شهرستان گفت: 24 درصد خدمات مسکن کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته در شهرستان چرداول انجام‌ گرفته است.

فرماندار شهرستان چرداول نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات کمیته امداد در شهرستان محروم چرداول گفت: تامین مسکن نیازمندان از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

مراد یگانه افزود: با حمایت‌های کمیته امداد در شهرستان چرداول نیاز مسکن مددجویان این شهرستان به حداقل رسیده است. 
40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی ایلام قرار دارند. 

انتهای پیام/ع

اهدای واحد مسکونی به مددجوی چرداولی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.