دپوی اقلام اضافه در انبار برای روزهای آتی

معاون لجستیک و آمادگی امدادی سازمان امداد ونجات با بیان اینکه هیچ یک از اقلام دست دوم به نقاط زلزله‌زده ارسال نشد، از دپوی اقلام اضافه در انبار این سازمان برای روزهای آتی خبر داد.

دپوی اقلام اضافه در انبار برای روزهای آتی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سعید متانی  معاون لجستیک و آمادگی امدادی سازمان امداد ونجات  گفت: با تلاش ها و تاکیدات ویژه و حساسیت هایی که در بحث کمک به زلزله زدگان بود تمام وسایل گرمایشی، پتو، البسه که به مناطق ارسال شدند نو و قابل استفاده برای آسیب دیدگان بود و به هیچ عنوان اقلام امدادی دست دوم به مناطق ارسال نشد.

 

وی بیان کرد: ستاد و انبار اصلی اقلام تهیه شده برای زلزله زدگان در بیستون واقع است که تمام اقلام در حال جابجایی از آنجا مجوز عبور و ارسال را دریافت می کنند و اکنون اقلام اضافی در محل ذکر شده تا زمان نیاز مجدد و توزیع در مناطق دپو می شوند.

متانی با تاکید بر اینکه جابجایی اقلام ارسال شده نیازمند تعداد بالایی ماشین تندرو جهت حضور در مناطق به خصوص مناطق صعب العبور بود، گفت: تعدادی از خودروهای ایسوزو را که سبک و تند رو هستند و کارایی بسیار بالایی برای ما داشت در این مدت در اختیار داشتیم و با همین خودروها توانستیم روند خدمت رسانی را تسریع بخشیم.

وی افزود: اکنون تعداد ۳۰ دستگاه ایسوزو، ۲۵ دستگاه تریلر و کامیون را برای ارسال اقلام در اختیار داریم و با استفاده از خودروهای عملیاتی سبک حاضر در منطقه نیز جابجایی برخی از نیروها انجام می شود.

متانی تاکید کرد: حدود ۱۰۴ هزار تخته چادر را از سازمان و شهرهای دیگر به کرمانشاه منتقل کردیم و برای همین انتقال بالغ بر ۳۰۰ دستگاه کامیون و تریلر رابه کار گرفتیم.

انتهای پیام/ز

 

حدود ۱۰۴ هزار تخته چادر را از سازمان و شهرهای دیگر به کرمانشاه منتقل کردیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار