می توانیم با قدرت ملت ،سپاه و بسیج اسرائیل را باخاک یکسان کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران گفت:ما امروز یقین داریم آمریکا نابود می شود، ما معتقدیم با قدرت ملت ایران ، با قدرت سپاه و بسیج و سپاه قدس اسرائیل را می توانیم با خاک یکسان کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان کرمان در جمع مردم و مسئولین و خانواده شهدا در محل حسینیه ثارالله با اشاره به حضور پیکر شهید مدافع حرم «غلامحسین امیری» گفت:این توفیق نصیب ما شد که امروز یک شهید مدافع حرم نیز در این جلسه حضور پیدا کند تا از راه و آرمان شهدا بگوییم.
وی افزود: بعد از طلوع اسلام باب شهادت در جنگ بدر باز شد و بعد از جنگ بدر و جنگ احد این آیه نازل شد که برخی از این درب عبور کردند و برخی در انتظار شهادت مانده اند و آرزو دارند شهید شوند
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی گفت: برخی از مفسرین اعتقاد دارند که این آیه در شأن امیرالمؤمنین نازل شده و از عشق ایشان به شهادت میگوید و برخی هم معتقدند گروهی از مسلمانان عشق به شهادت را دارند و عمومیت دارد .
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران عنوان کرد:آنچه مسلم است این شور و شعور در جامعه اسلامی وسعت یافته است، حضرت علی (ع) به عنوان یک الگو و پرچمدار حرکت است که من و شما به او نگاه کنیم ببینیم امامی در جایگاه عصمت و امامت عشق به شهادت دارد.
وی با بیان اینکه اولین گام برای شهادت خودسازی و غلبه بر هوای نفس است، که ما آن را جهاد اکبر می نامیم، افزود:این جنگ از جنگ با داعش، آمریکا و… سخت تر است که گفتنی است جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر است، تا انسان ها ساخته نشوند لایق حضور در میدان جنگ و شهادت نمی شد
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی تأکید کرد:انسان با راز و نیاز، عبادت وتلاوت قرآن به خدا وصل شود، وقتی انسان وصل به خدا شد الهی می شود، وقتی الهی شد، مجاهد و لایق حضور در میدان جنگ می شود
این مقام مسئول با اشاره به اینکه میدان جنگ تقسیم قدرت و پست و مقام نیست، ابراز کرد:در این جبهه اصالت، جراحت و سختی و مشکلات و شهادت است، آن کسی که بر هوای نفس پا بگذارد به خدا وصل شود و ذکر و آرمان او خدا شود خالصانه وارد میدان جنگ مي شود و این شخص می تواند جهاد برای خدا را به جا بیاورد
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران گفت:امیر المومنین(ع) در نهج‌البلاغه فرموده اند”یک درب بهشت درب ویژه است که از این درب تنها کسانی عبور می کنند که دوستان ویژه خدا است یعنی همان مجاهدانی که در میدان جنگ وارد می شوند چه شهید شوند و چه نشوند”.
وی با بیان اینکه تا مجاهد دوست ویژه خدا نشود خدا درب شهادت را برای او باز نمی کند،افزود: باید لایق بود و وصل به خدا شد، بیرون میدان جنگ تلاش خیلی سخت است و با این فکر مادی نمی توان عظمت شهید را تببین کرد چون با این قدرت های دنیایی قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با تأکید بر اینکه تفاوتی ندارد شهید ایرانی، افغانی، لبنانی، سوری و.. باشد، گفت:ما این را می دانیم که باید بر روی روی قبر شهید بیفتیم و التماس کنیم که یک نگاهی به من بکند چون شهید پیش خدا ارج و قرب دارد.
انتهای پیام /ی

برگزاری  یادواره شهدای شهرستان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.