شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

نمی‌توانیم با روش‌های سنتی به جنگ غول فساد برویم/گلایه تند عضو شورای شهر از روحانی و تامین اجتماعی

مهمترین اخبار و رویدادهای شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت،شاهد رویداد هایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

نمی‌توانیم با روش‌های سنتی به جنگ غول فساد برویم

عضو شورای شهر تهران گفت: به وسیله روش‌های سنتی نمی‌توان به جنگ غول فساد رفت و لازم است در راستای شفافیت، هوشمند‌سازی انجام شود تا هزینه‌ها کاهش یابد.

 

درخواست رئیس شورای شهر‌ کرمانشاه برای احداث بیمارستان در مناطق زلزله زده

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت:ازاعضای شوراهای اسلامی شهرهای کشور درخواست دارم که با تجمیع کمک‌ها شرایطی را فراهم آورند تا بتوان یک بیمارستان و درمانگاه در مناطق زلزله زده احداث کرد.

 

محسن هاشمی رئیس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی شد

‎محسن هاشمی رفسنجانی به اتفاق آراء روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مراکز استان‌ها به عنوان رئیس مجمع مشورتی شورا‌های اسلامی انتخاب شد.

 

«آش با جاش» باید در اختیار شورا‌ها قرار گیرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید ٢٤ مورد از خدمات دولتی در راستای چابک سازی دولت به شورا‌ها منتقل می‌شد که هنوز انجام نشده است و به قول امروزی‌ها باید آش با جاش دراختیار شورا‌ها قرار گیرد.

 

لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌ها از سوی شهرداری

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز تذکرات مهمی به شهرداری توسط اعضا داده شد که از جمله آنها لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌ها از سوی شهرداری بود.

 

حوزه حمل و نقل و ترافیک با ناهنجاری تمام عیار مواجه است

عضو شورای شهر تهران گفت:مجموعه‌ای از چالش ها‌ی اصلی حوزه حمل و نقل نشان می‌دهد که ما با یک ناهنجاری تمام عیار در ماموریت‌های حمل و نقل و ترافیک مواجه هستیم.

 

دولت با قالیباف تعامل بهتری داشت/ گلایه تند عضو شورای شهر از روحانی و تامین اجتماعی

عضو شورای شهر تهران گفت: بعد از حضور نجفی در دولت انتظار داشتیم که هماهنگی بین دولت و شهرداری بیشتر شود، اما متاسفانه شاهد اتفاقات دیگری هستیم.

 

٤٠ درصد آلودگی هوای تهران ناشی از خودرو‌های دیزلی است

عضو شورای شهر تهران گفت: ٤٠ درصد آلودگى تهران ناشى از اتوبوس‌ها و خودرو‌های سنگین دیزلی است.

 

ابراز گلایه عضو شورای شهر از بی توجهی مسئولان اجرایی

عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون چند تذکر راجع به ابنیه‌ای که از نظر تاریخی حائز اهمیت هستند، داده ام، اما از طرف مسئولان مربوطه اقدامات لازم انجام نشده است.

 

هزینه‌های اداره‌ شهر تهران و پایتخت از یکدیگر تفکیک شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران از هزینه‌های اداره پایتخت خبر داد.

 

وجود ٢٠٠ گود رها شده خطرزا در شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حدود ٢٠٠ گود رها شده در سطح شهر تهران وجود دارد که نیاز است برای پیشگیری از فاجعه، شهرداری به آن‌ها رسیدگی کند.

 

قطع درختان حکیمیه به بهانه هرس

عضو شورای شهر تهران گفت:پیمانکار حفظ فضای سبز خیابان سازمان آب منطقه حکیمیه تهرانپارس به بهانه حذف سرشاخه‌ها اقدام به بریدن تعدادی از درختان این منطقه کرده است.

 

همه‌ حساب‌های شهرداری تهران مسدود نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: همه‌ حساب‌های شهرداری تهران مسدود نشده و لازم است شهرداری و سازمان تامین اجتماعی برای حل و فصل بدهی‌ها به توافق برسند.

 

بدهی‌های بین شهرداری و دولت تعیین تکلیف شود

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به تدوین بودجه در روز‌های اخیر در هیئت دولت، لازم است بدهی‌های فی مابین شهرداری و دولت تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار