امام جمعه شهرستان چابهار گفت:هر روز امت اسلامی باید روز وحدت باشد در حالی که دشمنان با وحدت تمام مقابل مسلمانان ایستاده اند.

هر روز امت اسلامی باید روز وحدت باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: وحدت میان مسلمانان نباید منحصر به یک هفته خاصی باشد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: رسول گرامی اسلام بر اساس قرآن کریم سفارش می‌کردند که جامعه اسلامی در صورتی می‌تواند در برابر دشمنان در امان باشد که وحدت خود را حفظ کند.

وی با اشاره به لزوم کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه و کرمان افزود: انتظار می‌رود مسئولان و مردم تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به زلزله زدگان این مناطق بکار گیرند.

امام جمعه شهرستان چابهار همچنین به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را باید همیشه گرامی داشت و قدرت، صلابت و پیشرفت‌های علمی و نظامی این نیروی خدوم را تحسین کرد.

حجت الاسلام موسوی همچنین خاتمه حاکمیت پایان داعش را تبریک گفت و افزود: نیرو‌های مقاومت و مردم از کید دشمنان اسلام عافل نباشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار