بهینه سازی 59 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان برق و پایداری خطوط برق رسانی ، بهینه سازی 59 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در استان سمنان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، طرح توسعه 55 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی عملیاتی شده است.


وی تصریح کرد: عملیات احداث 30 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از آغاز سال 96 تا به حال ، با تلاش واحدهای اجرائی این شرکت انجام شده است.


حسینی نژاد بیان داشت: نصب 114 ایستگاه هوایی توزیع برای تغذیه برق مشترکان برق استان سمنان ، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.


وی با ابراز اینکه یک هزار و 545 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان دایر شده اضافه کرد: اصلاح دو هزار و 10 عدد چراغ، از دیگر فعالیت های این شرکت در عرصه خدمات رسانی است.


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عنوان اینکه در سال جاری چهار هزار و 567 اشتراک جدید جذب شرکت شده اند تصریح کرد: هم اینک شمار مشترکان برق استان سمنان به بیش از 363 هزار اشتراک رسیده است.


وی گفت : برای اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده مبلغی بالغ بر 84 میلیارد و 715 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.


انتهای پیام / ه


بهینه سازی شبکه های توزیع برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار