مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

50 درصد انرژی مصرفی شاهرود صرف فعالیت های تولید می شود

قریب به 50 درصد انرژی مصرفی شهرستان شاهرود صرف فعالیت های تولیدی شامل کشاورزی و صنعت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با امام جمعه شاهرود گفت : قریب 50 درصد انرژی مصرفی شهرستان شاهرود ، صرف فعالیت های تولیدی شامل کشاورزی و صنعت می شود.


وی افزود : در زمینه برنامه های توسعه زیرساخت ها و اقدامات عمرانی برق رسانی ، در سال گذشته 51 میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه گذاری شده است .


موسوی زاده تصریح کرد : با تلاش کارکنان صنعت توزیع برق شاهرود ، از آغاز امسال تاکنون ، بالغ بر 40 میلیارد ریال در امور عمرانی شهرستان اعتبارصرف شده است .


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته برای خدمات دهی به متقاضیان برق ، انشعاب درخواستی در موعدمقررنصب و برنامه ها به روز است.


حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود گفت : خدماتی که صنعت توزیع برق در استان ارائه می نماید بسیار ارزشمند است و قابل تقدیر است.


وی با اظهار این که همواره باید صرفه جوئی در حامل های انرژی به ویژه برق را سرلوحه امور قرار دهیم گفت: استفاده از ظرفیت هنر در زمینه فرهنگ سازی بسیار موثر است و رسانه ها می باید نسبت به این موضوع مهم، بیش از پیش اهتمام نمایند.


امینی با اشاره به این که استفاده از انرژی های پاک و خورشیدی یک ضرورت است افزود : فرهنگ سازی در این بخش و عملیاتی نمودن آن از آلایندگی محیط زیست نیز جلوگیری می نماید.


انتهای پیام / ه


دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با امام جمعه شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.