رهبری فر: بهترین قرعه ممکن برای ایران رقم خورد

پیشکسوت فوتبال گفت:به نظرم بهترین قرعه ممکن برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم خورد.

رهبری فر: بهترین قرعه ممکن برای ایران رقم خوردبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبهروز رهبری‌فر درباره قرعه ایران با مراکش ،اسپانیا و پرتغال گفت:گروهی داریم که همه قرمز هستند.امیدوارم همه تیم‌های قرمز پوش راهی جام جهانی شوند و بهتر که امثال ایتالیا پشت جام جهانی بمانند.

او افزود: به نظرم بهترین قرعه ممکن برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم خورد.  در فوتبال ایران همه تیم‌ها بهترین بازی‌شان را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهند چرا که انگیزه بالایی دارند. در مورد تیم ملی هم چنین وضعیتی صدق می کند و در جام جهانی هم همینطور است. 4 سال پیش همه فکر می‌کردند در جام جهانی مقابل آرژانتین راحت می‌بازیم و بوسنی را راحت می‌بریم اما در نهایت برعکس شد. به نظرم کار ما مقابل مراکش سخت‌تر از پرتغال و اسپانیاست.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: نمی گویم صعود می کنیم اما به راحتی هم مقابل اسپانیا و پرتغال نمی بازیم.

او در مورد جدایی کی روش گفت: سال های سال مشکلات بوده بنابراین به نظرم اگر کی روش 10 ،20 سال پیش به ایران می آمد که دیگر در آن صورت درباره فوتبال حرف هم نمی زد. اکنون شرایط تیم ملی خوب است اما این را هم باید بگویم ما نسبت به کشور های اروپایی عقب تر هستیم .فکر می کنم کی روش دوست داشت ایران در گروه a یا h قرار بگیرد.از طرفی باید بگویم بچه های ما آنقدر مقابل اسپانیا و پرتغال انگیزه دارندکه نیازی به توصیه ما نیست. چند سال است که فوتبال ما قدرت اول آسیا است و باید از این مسئله در جام جهانی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اظهار نظر رهبری فر درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار