اقتدار کشور به برکت خون شهدا حرف اول را می‌زند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اقتدار کشور را حاصل برکت هون شهدا دانست و گفت: امروز اقتدار کشور به برکت خون شهدا حرف اول را می‌زند و سردار سلیمانی هم شجره خبیثه داعش را نابود می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن قائدیها  امروز در مراسم چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار کرد: درور بر همه شهیدان به ویژه شهدای دانش‌آموز کشور که افتخار و عزت آفریدند و مایه آرامش و سربلندی شدند.

وی با اشاره به شهدای استان اصفهان افزود: استان اصفهان دارای 23 هزار و 500 شهید است و در دوران 8 سال دفاع مقدس بسیاری از استان‌ها حتی از داشتن یک تیپ محروم بودند اما اصفهان 2 لشگر و 4 تیپ داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امام راحل فرمودند«شهدا در قهقه مستانه‌شان و در شادی‌هایشان عندربهم یرزقون هستند»، این‌جا صحبت از عشق است و قلم در ترسیم آن بر خود می‌شکافد.

وی با بیان اینکه زیباترین نقاشی ظهر عاشورا را حضرت زینب(س) ترسیم کرد، اذعان کرد: در بسیاری از مراسم‌ها از دانش‌آموزان سؤال می‌کنم که زیباترین نقاشی ظهر عاشورا را چه کسی ترسیم کرد و هر کسی جوابی می‌دهد، اما من به آن‌ها می‌گویم حضرت زینب(س) زیباترین نقاشی ظهر عاشورا را ترسیم کرد.

قائدی‌ها عنوان کرد: در روز عاشورا جوان‌های بنی‌هاشم را از دم تیغ می‌گذاراندند و زینب نظاره‌گر سر بریده برادرش بود و گفت«من چیزی جز زیبایی ندیدم».

وی جایگاه شهیدان را بهشت ابدی دانست و بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند«آمرزش گناهان شهیدان قطعی بوده، بهشت جایگاه ابدی آنان است و از عذاب قبر در امان هستند».

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اقتدار کشور را حاصل برکت هون شهدا دانست و گفت: امروز اقتدار کشور به برکت خون شهدا حرف اول را می‌زند، ظریف می‌ایستد و  و در مقابل حقوق برجام دفاع می‌کند و سردار سلیمانی هم شجره خبیثه داعش را نابود می‌کند.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا با هدف پیروی از شهدا، تکریم ارزش‌ها، تکریم اخلاق و ایمان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ دانش‌آموزان دهاقانی از حجاب و اخلاق شایسته‌ای برخوردار بوده و پیروی از شهید وظیفه ما بوده و در بسیاری از وصیت‌نامه‌ها پیروی از ولایت فقیه و ایمان سفارش شده است. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار