اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سپیدان ۳

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: از سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی سپیدان به عنوان مهمترین زیرساخت‌های ایجاد اشتغال حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در جلسه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی بر ارتقای خدمات کیفی در شهرک صنعتی و نیز رفع مشکلات و حمایت از واحد‌های تولیدی صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی سپیدان تاکید شد.

وی با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی سپیدان ۱، سپیدان ۳، ملوسجان، ناحیه صنعتی شهید جاویدی، ناحیه صنعتی بیضا و شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار در گستره جغرافیایی این شهرستان، گفت: با استقرار و فعالیت این شهرک‌های صنعتی با مساحت بیش از ۴۷۰ هکتار، ظرفیت استقرار بیش از ۱۸۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی فراهم‌شده است.

فتوحی افزود: برای تشویق سرمایه گذاران در شهرک صنعتی سپیدان ۳ مشوق‌هایی نظیر کاهش پرداخت سهم نقدی به ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه و نیز بازگرداندن ۸۰ درصد از اسناد تعهدی در صورت ایجاد اشتغال و بهره برداری در نظر گرفته شده است.

وی از انعقاد ۱۳۳ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی سپیدان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۸۵ واحد با اشتغال‌زایی ۱۱۶۴ نفر پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.

فتوحی افزود: ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی نیز در مرحله ساخت‌وساز است که با بهره‌برداری از آن‌ها ظرفیت مناسبی برای اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای اجرا، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی سپیدان هزینه شده است، از حمایت کامل سرمایه‌گذاران در این شهرک‌های صنعتی خبر داد.

فتوحی همچنین برتعامل با نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تاکید کرد.

سید علاءالدین خادم نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در جامعه، توسعه صنعتی را از راهبرد‌های مهم برای تحقق این موضوع اعلام کرد و گفت: به منظور ارتقای بخش تولید، صنعت و اشتغال در شهرستان سپیدان از شهرک‌های صنعتی بعنوان مهمترین زیرساخت ایجاد اشتغال حمایت می‌شود.
انتهای پیام/ر

اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سپیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار