آرسنال 1 - منچستریونایتد 3/پیروزی شیاطین سرخ در لندن در شب درخشش دخیا

تیم های آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که در پایان، این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با نتیجه سه بر یک میزبانشان را مغلوب کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های آرسنال و منچستریونایتد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در فصل 18-2017 در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که در پایان، این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با نتیجه سه بر یک میزبانشان را مغلوب کردند.

در این بازی جذاب ابتدا والنسیا در دقیقه 4 و لینگارد در دقیقه 10، دو بر صفر منچستریونایتد را پیش انداختند. در ادامه آرسنال بر جریان بازی تسلط یافت اما درخشش دخیا، سنگربان اسپانیایی رقیب مانع تغییر نتیجه در نیمه اول شد. در نیمه دوم، حملات آرسنال ادامه یافت و لاکازته در دقیقه 49 اختلاف را به حداقل رساند. در شرایطی که آرسنال به حملات خود ادامه می‌داد، منچستریونایتد در دقیقه 63 توسط لینگارد به گل سوم رسید.

اخراج مستقیم پوگبا از منچستریونایتد در دقیقه 75 به دلیل تکل خطرناک تغییری در روند بازی به وجود نیاورد و در نهایت منچستریونایتد با برتری سه بر یک ضمن خاتمه دادن به 12 پیروزی متوالی آرسنال در خانه‌اش، استادیوم امارات به تعقیب منچسترسیتی صدرنشین ادامه داد.پوگبا نیز با این اخراج دربی حساس شهر منچستر که هفته آینده برگزار می شود را از دست داد.

دخیا دروازه بان منچستر در این مسابقه 14 سیو داشت که تاکنون هیچ دروازه بانی در تاریخ لیگ برتر موفق به ثبت چنین آماری نشده بود.

یونایتد با این نتیجه 35 امتیازی شد و همچنان در رتبه دوم است. آرسنال نیز با 28 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/

پیروزی منچستریونایتد مقابل آرسنال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار