دیدار «دوستم» و «محقق» در آنکارا

جنرال «عبدالرشید دوستم»، معاون اول ریاست جمهوری و «محمد محقق»، معاون دوم ریاست اجرائی افغانستان در ترکیه با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار «دوستم» و «محقق» در آنکارابه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال «عبدالرشید دوستم»، معاون اول ریاست جمهوری و «محمد محقق»، معاون دوم ریاست اجرائی افغانستان در ترکیه با یکدیگر دیدار کردند.

دفتر جنرال دوستم، امروز یکشنبه (12 قوس) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: دوستم و محقق پیرامون اوضاع جاری در کشور و فعالیت های ائتلاف نجات افغانستان تبادل نظر نمودند.

نگرانی از وضعیت کنونی، تأکید بر مبارزه علیه تروریسم، همبستگی و اتحاد مردم برای ساختن یک افغانستان متحد و با ثبات و جستجوی راه های پایان دادن به جنگ و برقراری صلح در کشور، محور های دیگر این گفتگو بودند.

در این دیدار محمد نبی کویچلی، فرمانده پولیس محلی ولایت قندوز که چندی پیش در اثر انفجار ماین در قندوز زخم برداشته بود به شماری از بزرگان و متنفذین ولایات مختلف کشور نیز حضور داشتند.

جنرال دوستم و محقق در حالی در ترکیه با یکدیگر دیدار می‌کنند که پیش از این افراد نزدیک به جنرال دوستم به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود معاون اول ریاست جمهوری به زودی به کشور باز می‌گردد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دوستم ، محقق ، آنکارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار