نفرات برتر مسابقات سنگ‌نوردی چهارمحال و بختیاری

برترین‌های مسابقات انتخابی سنگ‌نوردی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات انتخابی سنگ‌نوردی چهارمحال و بختیاری با شرکت ۳۹ نفر از آقایان و ۲۱ نفر از بانوان ورزشکار استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان، در سالن آزادی فرخ‌شهر برگزار شد.

در بخش آقایان این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان رشته قرقره، محمدامین هاشمی، متین میرزاییان و علی بهرام‌پور هر سه از شهرکرد، موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در همین رده سنی و در رشته سرطناب، امیرعلی کازرونی از شهرکرد مقام اول و امیرعباس دلدار و احسان صالحی از هفشجان هم مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان سرطناب نیز محمدعلی هاشمی از شهرکرد اول شد و امیرحسین ربیع زاده و رضا توکلی هر دو از هفشجان توانستند مقام‌های دوم و سوم را کسب کنند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان سرطناب، مجید ریاحی از شهرکرد بر سکوی نخست ایستاد و مجید باباجانی از بروجن و محمد فتحی از هفشجان به مقام دوم و سوم رسیدند.

در بخش بانوان نیز در رده سنی نونهالان و در رشته قرقره، بهاره موحدپور، نادیا درخشان و غزل عسگری از شهرکرد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در همین رده سنی در رشته سر طناب، مقام قهرمانی به سحر کاظمی از شهرکرد رسید و نسترن گل محمدی از سامان و ریحانه نوربخش از شهرکرد هم دوم و سوم شدند.

رده سنی نوجوانان سرطناب بانوان نیز فاطمه صفی خانی و نگین رضامند از شهرکرد مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و حدیث یوسفی به مقام سوم رسید.

همچنین در رده سنی بزرگسالان سرطناب بانوان، زهرا طالبی از شهرکرد توانست به مقام نخست برسد و مهرنوش نادری از سامان دوم شد.

برترین‌های این مسابقات  در رقابت‌های کشوری که تا پایان امسال برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ز

برترین‌های مسابقات سنگ‌نوردی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار