استاندار کرمانشاه؛

۵ هزار میلیارد تومان به مناطق زلزله زده خسارت وارد شد که بسیار سنگین است

استاندار کرمانشاه گفت: در مرحله امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان شاهد یک وحدت و همدلی گسترده میان ایرانیان بودیم. بیاییم این وحدت را در مرحله سازندگی و بازسازی نیز به کار بگیریم.

  ۵ هزار میلیارد تومان به مناطق زلزله زده خسارت وارد شد که بسیار سنگین استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه در سمینار ائمه جمعه استان کرمانشاه هفته وحدت از یادگارهای بسیار ارزشمند حضرت امام (ره) است که اکنون از دستآوردهای نظام جمهوری اسلامی محسوب شده و به سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور تبدیل شده است و می تواند خیلی از تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه این زلزله نشان داد میان مردم و مسئولین برای مقابله با تهدیدات یک وحدت و همدلی وجود دارد، افزود: پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب نقطه آغاز این وحدت بود و در بازدیدی که ایشان از منطقه داشتند موجب تسکین آلام و قوت قلب حادثه دیدگان شد و یک نقطه عطف بود.

وی ادامه داد: این مردم زلزله زده ۸ سال تمام در دوران دفاع مقدس از مرزهای میهن دفاع کردند و این حضور گسترده مردم برای کمک به آسیب دیدگان، نوعی ادای دین به این جانفشانی ها بود.

بازوند یادآور شد: رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور و دیگر اعضای دولت نیز با حضور در میان زلزله زدگان، مصوبات بسیار ارزشمند و اثرگذاری را برای حل مشکلات داشتند.

وی تاکید کرد: سپاه و ارتش ظرفیت های بسیار ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی هستند و از این بابت خداوند را شاکریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این زلزله سپاه و ارتش با تمام توان به کمک زلزله زدگان شتافتند و نقشی محوری داشتند، گفت: ۵ هزار میلیارد تومان به مناطق زلزله زده خسارت وارد شد که بسیار سنگین است.

انتهای پیام/ز

 

سپاه و ارتش با تمام توان به کمک زلزله زدگان شتافتند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار