فرمانده بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به فعالیت‌ سامانه‌های بهداشت و درمان در غرب کشور فرمانده کل ارتش دستور دادند تا این آمادگی در شرق کشور نیز ایجاد شود.

آمادگی بیشتر سامانه بهداشت و درمان در شرق کشور با انجام رزمایش محمد رسول‌الله (ص)به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم پزشک شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری رزمایش بزرگ طب رزم، امدادرسانی و مردم‌یاری ارتش که در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، درباره هدف برگزاری این رزمایش اظهار کرد: سامانه‌های بهداشت و درمان در مراسم اربعین و پس از آن در زلزله غرب کشور فعال‌تر از قبل شدند، از این رو فرمانده کل ارتش دستور دادند تا این آمادگی در شرق کشور نیز ایجاد شود، به همین خاطر رزمایش محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این اولین رزمایش در سطح ارتش است که در آن تمامی سامانه‌های تخصصی در مناطق مستقر و کار خود را آغاز کردند.

امیر بابلی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما در رزمایش‌های گذشته متوجه شدیم که باید با تمامی سامانه‌ها حاضر شویم و به همین خاطر در رزمایش امسال تمامی سامانه‌های بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار