نماینده مردم شهرضا در مجلس خبر داد:

اختصاص تسهیلات 1.5 میلیارد دلاری به روستاییان

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: یک و نیم میلیارد دلار تسهیلات به روستاییان اختصاص داده شد که سهم استان اصفهان از آن ز 300 یا 400 میلیارد تومان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان اظهار کرد: اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید با جدیت تمام به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه ریالی از وام‌‌های مرتبط به اشتغال برنگردد، افزود: همه بانک‌ها و مسؤولان کمک کنند و بوروکراسی اداری را کم کنید تا کار راه‌اندازی و اشتغال ایجاد شود.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی اقتصاد را لازمه توسعه دانست و گفت: با ایجاد و بهبود اقتصاد شهر توسعه می‌یابد و پویایی اقتصاد ضروری است.

وی عنوان داشت: تسهیلات ویژه‌ای برای اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار جمعیت در نظر گرفته شده است که با ارئه این تسهیلات گام بزرگی در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در معادن، کشاورزی، خدمات، فن‌آوری، فعالیت‌های ورزشی، بهداشتی، بازیافت، صنایع دستی و سایر فعالیت‌ها در شهرهای زیر 10 هزار جمعیت و روستاها از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

وی بیان داشت: با توجه به وجود شهرک ‌صنعتی دهاقان در کنار روستاها فرصت مناسبی برای استفاده روستاییان از این تسهیلات به شمار می‌رود.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای با بیان اینکه  دهیاران روستاییان را توجیه کنند، تصریح کرد: از بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان تقاضا داریم که در این رابطه با دهیاران و اعضای شوراها جلسه‌ای توجیهی برگزار شود تا بتوانند مردم روستا را به خوبی توجیه و روشن کنند و تسهیلات با استقبال خوبی مواجه شود.

وی افزود: خبرنگاران اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از تسهیلات اشتغال داشته باشند تا مردم مطلع و آگاه شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمودی با بیان اینکه مدیران تنگ‌نظری را کنار بگذارند، گفت: تسهیلات گاهی برگشت می‌خورد که تنگ‌نظری مدیران را نشان می‌دهد، مدیران باید تنگ‌نظری‌ها را کنار بگذرانند.

وی از اختصاص تسهیلات 1.5 میلیارد دلاری به روستاییان خبر داد و افزود: یک و نیم میلیارد دلار  تسهیلات به روستاییان اختصاص داده شد که سهم استان اصفهان از آن ز 300 یا 400 میلیارد تومان است.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اذعان کرد: هم‌چنین با برگزاری جلسه‌ای به کشاورزانی که با ضرر خشکسالی، آفت زدگی و سرمازدگی مواجه شده‌اند مک‌های لازم ارائه شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.