سردار کریمی:

5 هزار و 500 درخواست کسرخدمت ایثارگری ثبت شده است

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت حدود 5 هزار و 500 درخواست کسر خدمت ایثارگری در دفاتر پلیس +10 خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار ابراهیم کریمی با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان بهره مندی از کسر خدمت ایثارگری از روز گذشته ( یازدهم آذرماه ) اظهار داشت : همان طور که قبلا نیز اشاره شد برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال، همه جانبازان،آزادگان و رزمندگان باید براساس زمان بندی تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان این که تاکنون حدود 5 هزار و 500 نفر از ایثارگران،درخواست خود را در دفاتر پلیس +10 ثبت کرده اند،افزود: با توجه به مهلت یک ماهه در نظر گرفته شده، لازم است متقاضیان براساس زمان بندی مشخص برای ثبت درخواست خود اقدام کنند تا فرصت بهره مندی از این فراخوان را از دست ندهند.

سردار کریمی ادامه داد: براساس زمان بندی،جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیستم آذرماه و ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه ، از بیستم آذر ماه تا دهم دی ماه مهلت ثبت نام خواهند داشت.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: به منظور تعیین دقیق افراد واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات، ضروری است ایثارگران فرم های مربوط را با دقت تکمیل و از طریق دفاتر مذکور ثبت کنند.

وی با بیان این مطلب که از تاریخ 96/9/19 قانون جدید ایثارگری اجرایی خواهد شد،افزود:کسرخدمت با مقررات قبلی تنها برای مشمولانی که تا تاریخ 96/9/19 به خدمت سربازی اعزام شده اند ، قابل محاسبه خواهد بود.

انتهای پیام/

5 هزار و 500 درخواست کسرخدمت ایثارگری در پلیس + 10 ثبت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار