یکی از فرماندهان وزارت دفاع یمن: شلیک موشک کروز به راکتور ابوظبی پاسخی به توطئه‌های امارات بود

«یحیی الحوثی» تصریح کرد پرتاب موشک کروز به راکتور هسته‌ای ابوظبی یک پیام سیاسی و نظامی برای امارات است.

یکی از فرماندهان وزارت دفاع یمن: شلیک موشک کروز به راکتور ابوظبی پاسخی به توطئه‌های امارات بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، یکی از فرماندهان وزارت دفاع یمن درباره شلیک موشک کروز به راکتور هسته ای «براکه» در ابوظبی گفت: شلیک این موشک در واقع پاسخی به مداخله و توطئه های امارات متحده عربی در یمن است.

«یحیی الحوثی» یکی از فرماندهان وزارت دفاع یمن افزود: امارات در پشت پرده توطئه های یمن قرار دارد و تلاش می کند در جبهه داخلی یمن اختلاف و تفرقه بیندازد و آن را متلاشی کند.

وی اظهار داشت: شلیک این موشک در واقع پاسخ مردم یمن به توطئه های ابوظبی و جنایات متجاوزانی است که علیه مردم بیگناه یمن مرتکب شده اند.

یحیی الحوثی درباره حمله موشکی به راکتور هسته ای «براکه» در ابوظبی گفت: برد این موشک که به سوی راکتور براکه شلیک شد 1200 کیلومتر است و نخستین بار است که نیروهای یمنی از آن استفاده می کنند.

وی افزود: موشک کروز یک دستاورد یمنی صرف است و ما توانایی تولید چنین موشک هایی را داریم و می توانیم موازنه قدرت را تغییر دهیم.

یحیی الحوثی تصریح کرد: در واقع پرتاب موشک کروز به راکتور هسته ای ابوظبی یک پیام سیاسی و نظامی برای امارات است. این موشک قدرت تخریبی بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار