اسپالتی: اینتر تقریبا بی نقص بود/ بازی سختی با یووه خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان پس از برتری 5-1 تیمش مقابل کیه وو،به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته پانزدهم سری آ ایتالیا ، امشب (یکشنبه) سه دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم اینتر با پنج گل مهمانش کیه وو را مغلوب کرد.


لوچانو اسپالتی که شاهد نمایش بی نقص اینتر در این مسابقه بود پس از پایان بازی گفت: " برای یک مربی دیدن این عملکرد عالی است."

اینتر میلان که از 6 ژانویه سال 2016 ، دو سال نتوانسته بود صدرنشین سری A شود،با این برد پرگل به این مهم دست یافت.

اسپالتی به مدیاست گفت: "هنگامی که یک بازی در این مسیر حرکت می کند، تیم تقسیم وظایف می کند و همه چیز را به عنوان یک تیم انجام می دهد.

"با این تقسیم وظایف، ایجاد وضعیت و نتایج مثبت نیز آسان تر حاصل می شود. ما در مسیر صحیح قرار گرفته ایم، تیم امروز خیلی خوب کار را شروع کرد و حتی بهتر شد، بنابراین من نمی توانم چیز زیادی بگویم. من فقط می گویم آفرین و سعی می کنم نواقص خیلی کوچک را پیدا کنم تا بتوانیم بیشتر پیشرفت کنیم.

وی افزود :"این سه امتیازها بسیار مهم هستند. ما به کیه وو فضایی ندادیم، بدون وقفه از کناره ها حمله کردیم و تمرکز داشتیم که در مرکز زمین مالکیت توپ از دست ندهیم. ما در سراسر بازی توازن داشتیم ."

نگرانی هایی وجود داشت که با توجه به غیبت ماتیاس ویکینو، روبرتو گالیاردینی و ژوآو میراندا ،تیم اسپالتی شکل تیمی خود را از دست بدهد اما مارسلو بروزوویچ، جوا ماریو و آندره رانوکچیا به شکل تحسین برانگیزی جای خالی این بازیکنان را پر کردند.


اسپالتی در ادامه افزود:"اگر ما توانسته ایم خود را در این جایگاه قرار دهیم، بدان معناست که ما کارمان را به خوبی انجام می دهیم. من کسانی که در بهترین شرایط هستند انتخاب می کنم."


روز شنبه هفته بعد، اینتر به تورین خواهد رفت تا با یوونتوس رده سومی دیدار کند.
اسپالتی درباره این بازی گفت:

"این بازی برای ما بسیار دشوار خواهد بود و ما باید مستقیما به تمرین بازگردیم، و بر آنچه که اکنون می دانیم و انجام آن به بهترین نحو تمرکز کنیم."


انتهای پیام/


تمجید اسپالتی از شاگردانش

برچسب ها: اینترمیلان ، سری آ ، کیه وو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار