مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان - آمریکا

دست کیانوش به مدال نرسید/ میری هفتم شد + فیلم

کیانوش رستمی که در حرکت یکضرب صاحب مدال نقره شده بود در مجموع حرکات دوضرب نتوانست رکوردی را به ثبت برساند تا به طور ناباورانه ای از گردونه رقابت ها حذف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در ششمین روز رقابت های جهانی وزنه برداری در آناهیوم وزنه برداران در دسته 85 کشورمان روی تخته رفتند که در پایان کیانوش رستمی پس از وزنه بردار اهل کشور شیلی به عنوان دوم و مدال نقره بسنده کرد.علی میری دیگر نماینده کشورمان هم با 155 کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

برهمین اساس در شروع حرکات 2ضرب علی میری در اولین حرکت خود درخواست وزنه 193 کیلوگرمی را داد که موفق شد این وزنه را به راحتی بالای سر ببرد. برای دومین مرتبه وزنه 201 را درخواست کرد که آن را انداخت. او برای آخرین مرتبه دوباره برای مهار وزنه 201 کیلوگرم روی تخته آمد که این بار هم نتوانست آن را بزند.میری در مجموع حرکات یکضرب و 2ضرب با 348 کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

کیانوش رستمی آخرین وزنه‌برداری بود که بر روی تخته آمد تا در اولین حرکت دوضرب 212 کیلوگرم را بالای سر برد که در بالا بردن آن ناموفق بود.او برای دومین بار پشت وزنه 212 کیلوگرمی ایستاد که باز هم نتوانست آن را مهار کند.رستمی در سومین مرتبه درخواست 215 کیلوگرم را داد  که ناموفق بود.با اين اتفاق كيانوش مدال حركت دو ضرب و مجموع را از دست داد و به مدال نقره يك ضرب بسنده كرد.

همچنین تماشاگران ایرانی حاضر در سالن مسابقات با لباس متحد الشکل به شدت نمایندگان ایران را تشویق می‌کردند. در ضمن شاهین نصیری نیا قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و سرمربی فعلی تیم آمریکا به همراه پژمان درستکار از دیگر کسانی بودند که برای دیدن مسابقات در سالن حضور داشتند.

کیانوش رستمی در حالی روی تخته حضور می یافت که برادرش کوروش به عنوان مربی هدایت او را بر عهده داشت.

همچنین علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و علی هاشمی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در پشت تخته حضور داشتند و کیانوش را آماده می کردند.

3 حرکت تک ضرب کیانوش رستمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ٢٠١٧ +فیلم

حرکات دو ضرب علی میری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان 2017 +فیلم

انتهای پیام/

حذف ناباورانه کیانوش رستمی از مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار