دبیرکل حزب ایران زمین از ارسال نامه تشکل متبوعش به معاون جهانگیری درباره کارشکنی مسئولان کرمانشاه در مبارزه با قاچاق خبر داد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: معمولا بعد از برگزاری انتخابات‌ها فعالیت احزاب و تشکل‌ها فروکش می‌کند و حالت آرامتری به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های پسا انتخاباتی احزاب معمولا تهیه فهرست از وزرای کابینه، مدیران و استانداران برای پیشنهاد دادن به دولت و همکاری با اوست.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با تاکید بر اینکه این تشکل به وظیفه خود در انتخابات عمل کرد، گفت: افزون بر فعالیت‌های دوران انتخابات، سایر  برنامه‌های ما برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه اقتصادی حزب ایران زمین، بیان کرد: در سال 95 نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور نوشتیم که در صورت تمایل آنان، حزب ایران زمین در موضوع سامان دهی بازارچه‌های مرزی و مبارزه با قاچاق کالا به دولت کمک کند.

رئوفیان ادامه داد: دولت از پیشنهاد حزب ایران زمین استقبال کرد و با قبول طرح توجیهی حزب، چند جلسه هم به توصیه آقای جهانگیری در دفتر معاونت نظارتی و هماهنگی وی آقای ویسه تشکیل و موضوع سامان دهی بازارچه‌های مرزی و مبارزه با قاچاق کالا مورد بحث وبرر سی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تشکیل چندین جلسه کار شناسی در استانداری کرمانشاه، سازمان برنامه وبودجه،گمرک و... موضوع و طرح توجیهی از ابعاد مختلف مورد بحث و گفتگوی کارشناسی قرار گرفت.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین افزود: کار در مسیر صحیح پیش می‌رفت اما در مورد بازارچه مرزی پرویزخان قصر شیرین که بعنوان پایلوت انتخاب شد باکم کاری و بعضا کارشکنی برخی مسئولان وقت استانی مواجه شدیم.

رئوفیان گفت: این موضوع در نامه‌ای به آقای ویسه معاونت نظارتی و هماهنگی جهانگیری منعکس و درباره نادیده گرفتن مصالح و منافع عمومی در برابر حفظ منافع شخصی برخی مسئولان استانی هشدار داده و درخواست شد تا به موضوع رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون معاون آقای جهانگیری پاسخی به نامه نداده است و ما پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

رئوفیان درباره تطبیق حزب اسلامی ایران زمین با قانون جدید فعالیت‌های حزبی، اظهار کرد: حزب ما از نظر اساسنامه، تعداد اعضا و دفاتر با قانون جدید احزاب و تشکل‌ها مطابق است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین از ارسال نامه تشکل متبوعش به کمیسیون ماده ده احزاب خبر داد و در این مورد گفت: در نامه‌ای به کمیسیون ماده ده، از آنان تا پایان سال وقت خواستیم تا نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام کنیم چرا که تاکنون به دلیل مشکلات مالی حزب نتوانستیم این مجمع را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار