تصمیم شفر درباره نقل و انتقالات زمستانی استقلال

شفر سرمربی استقلال در نیم فصل در نظر دارد لیست تیم خود را دچار تغییراتی کند.

آنچه که باید درباره لیست زمستانی  شفر بدانیمبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی به همین منظور شفر سرمربی استقلال نیز از جمله مربیانی است که در نظر دارد تیم خود را از هر لحاظ تقویت کند.

با وجود این شنیده می شود شفر در نیم فصل لیست نهایی خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار می دهد و این موضوع در حالی است که سرمربی آلمانی آبی ها نام چند بازیکن را تنها در ذهن خود دارد تا بدین منظور شرایط جذب آنها فراهم شود.

از طرفی نام تبریزی و عیسی آل کثیر به گوش می رسد که به نظر استقلالی ها خواهان تبریزی و معاوضه آن با شهباززاده هستند اما در مورد آل کثیر نظری ندارند.

همچنین نا گفته نماند مهاجم مورد نظر شفر ، ویلیامز این روز ها با توجه به قراردادی که با باشگاه خود دارد نمی تواند نیم فصل به استقلال اضافه شود البته مگر اینکه این بازیکن خودش نسبت به دریافت رضایت نامه خود اقدام کند تا به این ترتیب زمینه حضور او در جمع آبی ها فراهم شود.

با وجود این نام چند مهاجم ایرانی و خارجی در حال بررسی است و نکته قابل توجه این است که استقلالی ها تنها نیاز به جذب یک فوروارد در نیم فصل دارند و از طرفی طبق هماهنگی های قبلی نام محسن کریمی و برزای نیز به لیست استقلال اضافه می شود.

در مورد خروجی های استقلال تا به امروز تا حدودی نام یعقوب کریمی ،جباری و البته بیت سعید به گوش می رسد و حضور پادوانی نیز در لیست خروج کذب است.

در هر صورت قرار است ليست ورود و خروج شفر پس از بازى مقابل سپاهان مشخص شود تا به اين ترتيب آبى پوشان فصل نقل و انتقالات را آغاز كنند.

انتهای پیام/

مهاجم مورد نظر شفر از دست استقلال پرید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار