حاج بیگی: حضورم در معاونت اقتصادی باشگاه مطرح نشده است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جایگزینی ام به جای ترکاشوند در معاونت اقتصادی باشگاه صحت ندارد.

حاج بیگی: حضورم در معاونت اقتصادی باشگاه مطرح نشده استمحمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جایگزینی اش به جای ترکاشوند در معاونت اقتصادی باشگاه اظهار کرد: حضورم در معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است اما قرار است فردی جایگزین ترکاشوند در معاونت اقتصادی باشگاه شود.

ایرج عرب به عنوان مسئول پشتیبانی باشگاه انتخاب شد  

او درباره حضور ایرج عرب به جای طاهری در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و مسئول حراست وزارت ورزش و جوانان قرار است مسئول پشتیبانی باشگاه شود.همچنین تلاش خود را می کنیم تا کمبودهای باشگاه را رفع کنیم تا خللی در انسجام باشگاه صورت نگیرد.

وزارت ورزش در مورد جایگزین طاهری تصمیم می گیرد

حاج بیگی درباره وضعیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: گرشاسبی با قدرت تا پایان فصل  به کارش در باشگاه ادامه می دهد. همچنین وزارت ورزش و جوانان در مورد جایگزین طاهری در باشگاه تصمیم می گیرد.

هیچ کسی با برانکو تماسی نداشته است

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره تماس  با برانکو برای تمدید نکردن قراردادش با این تیم گفت:  این موضوع صحت ندارد و مذاکرات خوبی با برانکو برای تمدید قراردادش انجام دادیم که به زودی نهایی می شود. همچنین شخصیت برانکو اجازه نمی دهد که پیشنهاد تیم های دیگر را قبول کند.

برانکو در مورد تمدید قرارداد بازیکنان تصمیم می گیرد

او درباره پایان قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: برانکو سرمربی تیم در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تصمیم می گیرد.به هر حال ما با نظر مثبت برانکو قرارداد بازیکنان فعلی را تمدید می کنیم. همچنین قرار نیست با هیچ کدام از بازیکنان فعلی تیم قطع همکاری کنیم.

محرومیت طارمی قطعی است

حاج بیگی درباره وضعیت محرومیت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: وکیل سوئیسی باشگاه پیگیر رفع محرومیت است و امیدوار هستیم که این محرومیت لغو شود. البته محرومیت طارمی قطعی است.

وضعیت بدهی باشگاه در جلسه هیئت مدیره بررسی شد 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره جلسه امروز بیان کرد: جلسه هیئت مدیره هر روز به صورت فشرده برگزار می شود اما طبق روال قبلی امروز هم جلسه برگزار شد. عملکرد مدیریت باشگاه، حاشیه ها و برنامه های آینده باشگاه در جلسه امروز بررسی شد. همچنین وضعیت طلبکاران باشگاه بررسی شد و قرار است بدهی ها را حل و فصل کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های باشگاه را در جلسه هیئت مدیره مرور کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. حاشیه ها در تیم کم شده است و مدیریت و اعضای هیئت مدیره با قدرت کارشان را انجام می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار