اصلاح موانع مترو شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از اصلاح اشکالات طرح مترو شاهین شهر- اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عیسی بهمنی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح مترو شاهین شهر -اصفهان دروزارت راه وشهرسازی نهایی شده وبه تصویب رسیده است.
شهردار شاهین شهر افزود : مسیر مترو بطول 13 کیلومتر از ایستگاه میدان ولیعصر شاهین شهر آغاز وبه ایستگاه میدان استقلال اصفهان منتهی می شود .
بهمنی با بیان اینکه بخش خصوصی در شاهین شهر پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده ادامه داد: عملیات ساخت چهار پروژه با کاربری اداری, فرهنگی و تجاری در شاهین شهر با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

وی در ادامه به کمبود بودجه این سازمان اشاره کرد و گفت: شهرداری شاهین شهر با کمبود بودجه مواجه است چرا که زمانی که بنده این سکان را بدست گرفتم 6 ماه از سال گذشته بود و در این شش ماه 25 درصد از کل بودجه که 167 میلیارد تومان بود وصول شده و ما باید 75 درصد باقی مانده را وصول کنیم.

بهمنی ادامه داد: طرح جامع شهر که ابلاغ شد طبقات ساختمانی کاهش پیدا کرد در صورتیکه بودجه سال 94 و 95 درآمد قابل توجه شهرداری از تراکم بود که این امکان در سال 96 از شهرداری گرفته شده است.

وی افزود: وامی که در سال 95 گرفته شد با شروع بکار بنده هم اقساطش که ماهی یک میلیارد تومان بود شروع شدو بخش سرمایه گذاری را در حال دنبال کردن هستیم و دست سرمایه گذاران را به شدت می فشاریم.

شهردار شاهین شهر گفت: به علت نیروهای مازاد در شهرداری با تاسف باید گفت اکنون 25 درصد کار عمرانی انجام می شود واینها همه از جیب خود مردم خرج می شود که نیروهای مازاد و غیر بومی تا پایان سال جاری حذف خواهند شد.
بهمنی ادامه داد: یکی از اهداف و تلاشهای من بر ایجاد رفاه مردم و رفاه شهروندی است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر به گرمی دست سرمایه گذاران را با شعار بُرد بُرد می فشارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.