اختلاف شخصی انگیزه پایان دادن به زندگی یک دوست در بهبهان/قاتلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتلانی که دوستشان را با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند، در کم تر از 2 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بهبهان، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری 2 نفر قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی در تشریح جزئیات وقوع قتل با بیان اینکه مشاجره لفظی فی ما بین 3 دوست منجر به درگیری فیزیکی می شود، اظهار داشت: در نهایت 2 نفر از آن ها به وسیله ضربات چاقو، نفر سوم درگیری که دوستشان بود را به قتل می رسانند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع بدون فوت وقت ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کم تر از 2 ساعت محل اختفاء قاتلان به هویت " آ – ع " و همدستش به هویت " و – چ "، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اذعان کرد: قاتل و همدستش در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل دوستشان، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم در کم ترین زمان ممکن است، بیان داشت: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

قتل دوست در بهبهان بخاطر اختلاف شخصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.