افتتاح 2600 کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز کردستان

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان از افتتاح 2600 کلاس درس به همت خیرین مدرسه ساز استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ابراهیم حسامی در مراسم افتتاح دبستان روستای باغلوجه سقز ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه بنیاد برکت در ساخت مدرسه 3 کلاسه روستای باغلوجه گفت: خوشحالیم که در ایران اسلامی با اتحاد و همرنگی و در سایه آرامش و امنیت می توانیم در کارهای عام‌المنفعه سهیم باشیم.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به خیال واهی خود تصور می کردند که می توانند با هجمه فرهنگی، فرهنگ غنی ما را نابود سازند، اما با تدابیر و راهگشایی رهبر معظم انقلاب و همت مردم و مسئولین، به شکرانه خدا تا حدود بسیار زیادی از نقشه پدیده خود جا ماندند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان  کردستان عنوان کرد: تکلیفی بر دوش ماست که در امر مدرسه سازی که هدف آن سازندگی و تعالی و تعلیم و تربیت است، از خیرین و کمک های ارزشمندی که برای احداث مدارس در استان انجام داده‌اند تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: در مدت ۱۷ سال که از تشکیل مجمع خیرین در کشور می گذرد و با وجود ۱۸۵ میلیارد تومان تعهدات خیرین در سطح استان به لطف خدا تاکنون ۱۱۳ میلیارد آن تحقق پیدا کرده است.

حسامی گفت: خوشبختانه شاهد افتتاح ۴۴۸ مدرسه در قالب ۲۶۰۰ کلاس درس در مدت این 17 سال بودیم که در این میان شهرستان سقز از شهرستان های برخوردار منطقه بوده است.

انتهای پیام/م

افتتاح دبستان روستای باغلوجه سقز 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.